موسوی: روز قدس روز تضعیف رژیم کودک‌کش صهیونیست است

موسوی: روز قدس روز تضعیف رژیم کودک‌کش صهیونیست است

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیر راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس روز تضعیف و بی‌آبرویی رژیم کودک‌کش صهیونیست است.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: جامعه اسلامی با تبعیت از رهبران مذهبی هر مکان را کربلا و هر زمان را عاشورا می‌دانند و در برخورد با مسئله فلسطین ساکت نمی‌شوند.

وی عنوان کرد: مسلمانان موظف هستند در روز قدس از حق دفاع کنند و بنا بر توصیه امامان معصوم(ع) در جهان کمک‌رسان مظلوم و مقابله کننده ظالم باشند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از طرف امام خمینی(ره) به عنوان روز قدس نامگذاری شده است بر مسلمانان واجب است به ظلم و ستمگر اعتراض کنند و این عمل عین عبادت است.

وی با بیان اینکه بر مسلمانان واجب است از نظر مالی و روحی مظلوم را حمایت کنند، تصریح کرد: با حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس مظلوم روحیه می‌گیرد.

موسوی بیان کرد: همه باید در روز قدس با مشت‌های گره کرده و با شعار مرگ بر اسرائیل برای حمایت از کودکان غزه به خیابان‌ها بیایند و انزجار خود را از رژیم کودکش اعلام کنند.

وی افزود: امروزه شاهدیم که مردم مظلوم فلسطین و یمن نیاز به حمایت دارند و از نظر بنده حمایت از مسلمانان مظلوم عین عبادت محسوب می‌‌شود و مردم همیشه در صحنه ایران باید در این روز آبروی رژیم صهیونیستی را ببرند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شعارهای امسال باید کوبنده‌تر از سال‌های گذشته باشد تا مردم فلسطین بدانند که تنها نیستند.

وی خاطرنشان کرد: هر چند که برخی از کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی همدست هستند ولی حضور پرشور مردم مسلمان ایران و کشورهای حامی مظلوم می‌تواند مردم کشورهای بی‌تفاوت به مسئله فلسطین را بیدار کند و آن‌ها نیز قطعا در آینده این حمایت را از دولت‌هایشان خواهند خواست.

موسوی تصریح کرد: عربستان که ادعای خادم‌الحرمینی را دارد با اسرائیل همدست شده و بر ضد مسلمانان کار می‌کند که به قول سید حسن نصرالله این‌ها باید اول مسلمان بودن خود را ثابت کنند ولی روزی ملت‌های این‌ کشورها بیدار می‌‌شوند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon