دولت آینده باید به وعده‌های که مردم داده عمل کند/ انتظار جایگاه خاص در دولت جدید ندارم

دولت آینده باید به وعده‌های که مردم داده عمل کند/ انتظار جایگاه خاص در دولت جدید ندارم

خبرگزاری تسنیم: وزیر اسبق اطلاعات می گوید، "دولت آینده باید به وعده‌های که مردم داده عمل کند و حمایت مردم از هر دولتی مشروط به این است که دولت در مسیر مردم حرکت کند."

یه گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام علی یونسی وزیر اسبق اطلاعات در راهپیمایی روز جهانی قدس طی سخنانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مذاکرات سازش تنها موجب مشغول کردن ملت فلسطین می‌شود، گفت: باید بدانیم اسراییل هیچگاه تن به مذاکره و صلح نمی‌دهد.

وی همچنین اظهار کرد: روز قدس تنها برای نجات ملت فلسطین نیست بلکه بهانه‌ای برای نجات همه مسلمانان است زیرا امروزه مسلمانان همگی درگیر استبداد و سلطه خارجی هستند و روز قدس می‌تواند مبدای برای رهایی همه مسلمان‌ها از استبداد داخلی و سلطه خارجی شود.

یونسی به همزمانی روز قدس و جمعه آخر روز قدس اشاره کرد و افزود: این همزمانی این پیام را دارد که مردم به صورت یک ماه انفرادی خودسازی کردند و در این صورت به صورت اجتماعی برای بیداری جهان اسلام اقدام می‌کنند.

وی در مورد پیام روز قدس برای دولت یازدهم نیز گفت: مهمترین پیام این است که دولت آینده باید به وعده‌های که مردم داده عمل کند و حمایت مردم از هر دولتی مشروط به این است که دولت در مسیر مردم حرکت کند.

وزیر اسبق اطلاعات در پایان درباره همکاری خود با دولت یازدهم نیز گفت: من در کنار دولت هستم و هر مشورت و کمکی دولت بخواهد دریغ نمی‌کنم و انتظار هم ندارم که جایگاه خاصی به من داده شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon