غلامی:‌ خیلی دوست دارم دلیل بازی نکردنم را بدانم


غلامی:‌ خیلی دوست دارم دلیل بازی نکردنم را بدانم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: به نظر سرمربی تیمم احترام می‌گذارم اما خیلی دوست دارم دلیل سکونشینی و بازی نکردنم را بدانم.

محمد غلامی در خصوص وضعیت خود در تیم سپاهان اصفهان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در 4، 5 بازی اخیر جایی در فهرست 18 بازیکن تیم سپاهان نداشتیم در حالی که کاملاً آماده بودم و هیچ مصدومیتی نداشتم.

مهاجم سپاهان در ادامه افزود: به هرحال مربیگری امری سلیقه‌ای است و شاید کرانچار به این باور رسیده است که دیگر به درد تیمش نمی‌خورم. من به نظر سرمربی تیمم احترام می‌گذارم اما خیلی دوست دارم دلیل سکونشینی و بازی نکردنم را بدانم.

وی خاطر نشان کرد: این مدت به دلیل سکونشینی و خروج از ترکیب تیمم خیلی به من سخت گذشت اما گلایه‌ای نکردم. منتظرم این چند هفته پایانی هم بگذرد تا تکلیفم مشخص شود.

غلامی در خصوص تساوی تیمش مقابل الاهلی امارات در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: در بازی با تیم اماراتی نتوانستیم در حدواندازه خود ظاهر شویم. در نیمه اول خوب بازی نکردیم اما در نیمه دوم عملکردمان بهتر شد. با وجود بازی خوب در نیمه دوم نتوانستیم گل بزنیم که همین مسئله می‌تواند کارمان را در دیدارهای آینده دشوار کند.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان در پایان اظهار داشت:‌ با نتایجی که در دیدارهای اخیر کسب کرده‌ایم برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید در 2 دیدار بعدی‌مان پیروز شویم. برای زنده ماندن شانس صعودمان چاره‌ای جز شکست السد نداریم و باید بهترین نمایش را مقابل این تیم قطری داشته باشیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon