نیلسون: از ۵ تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم اما اولویتم پرسپولیس است

نیلسون: از 5 تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم اما اولویتم پرسپولیس است

خبرگزاری تسنیم: دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در فصل گذشته مدعی شد از پنج تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فعالیت خود را در فصل نقل‌وانتقالات آغاز کرده که هنوز تکلیف نیلسون کوریا دروازه‌بان‌ برزیلی این تیم مشخص نیست. او که یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان تیمش محسوب می‌شود در حال حاضر حدود 700 میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارد و تأکید می‌کند که ابتدا باید با این باشگاه تسویه حساب کند و سپس طرفین برای فصل آینده مذاکره کنند. نیلسون در مورد وضعیتش برای فصل آینده و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرگزاری تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

تسنیم: این روزها مشغول استراحت هستی؟

بله، من با خانواده‌ام در اسپانیا هستم و بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل پرفشار دوران استراحت را سپری می‌‌کنم. فصل خیلی سختی داشتیم ولی همه زحمت کشیدند و خوشبختانه پرسپولیس سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد. امسال شرایط فنی تیم خیلی بهتر بود اما متأسفانه از لحاظ مالی خیلی اذیت شدیم.

تسنیم: دوست داری در پرسپولیس بمانی؟

من دوست دارم با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنم ولی راستش را بخواهید هنوز چیزی مشخص نیست. من حدود 700 میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس می‌‌خواهم و اول باید با من تسویه حساب کنند تا در مورد سال آینده مذاکره کنیم. درخواست من عجیب نیست و چیز اضافه‌ای  نمی‌خواهم. در فوتبال حرفه‌ای این عرف است که بازیکن مبلغ قراردادش را دریافت کند.

تسنیم: می‌گویند با چند تیم دیگر هم در ایران در حال مذاکره هستی؟

من در ایران نیستم که این کار را انجام دهم و مدیر برنامه‌هایم همه چیز را پیگیری می‌‌کند. پنج پیشنهاد لیگ برتری دارم که یکی از آنها بسیار فوق‌العاده است. با این حال باز هم می‌‌گویم که اولویت من پرسپولیس است و امیدوارم تا دو سه روز آینده طلبم را پرداخت کنند تا برای فصل بعد پای میز مذاکره بنشینیم. اگر همه چیز خوب پیش برود تا 20 روز دیگر به ایران می‌آیم.

تسنیم: می‌دانی که علی دایی دنبال جذاب یک دروازه‌بان‌ جوان است؟

من مشکلی با آمدن دروازه‌بان‌ جدید به پرسپولیس ندارم و فقط امیدوارم کسی نیاید که تمرکزم را به هم بریزد. دو سال پیش که شهاب گردان کنار من بود و پارسال هم یک نفر دیگر. گاهی اوقات مشکلاتی پیش می‌‌آمد ولی من دوست دارم یک رقابت حرفه‌ای و دوستانه با دیگر دروازه‌بان‌‌های پرسپولیس داشته باشم و در نهایت این علی دایی است که تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند.

تسنیم: فعلاً قصد خداحافظی از فوتبال را نداری؟

من حداقل دو فصل دیگر بازی خواهم کرد و باید ببینم تا دو سال دیگر شرایط چگونه پیش خواهد رفت. اگر همچنان آمادگی بدنی‌ام خوب بود بازی می‌کنم و اگر هم شرایط مناسب نبود فوتبال را کنار می‌گذارم. من دوست دارم در پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم.

تسنیم: پیش‌بینی تو از آینده پرسپولیس در فصل بعد چیست؟

ما سال گذشته از لحاظ فنی شرایط خوبی داشتیم ولی از لحاظ مالی خیر. دو سال پیش هم این قضیه برعکس بود ولی امیدوارم امسال مشکل مالی نداشته باشیم و از طرفی از لحاظ فنی بهترین روزها را سپری کنیم.

تسنیم: پیش‌بینی تو از عملکرد ایران در جام جهانی چیست؟

به نظر من اولین بازی ایران بسیار مهم و سرنوشت ساز است در ضمن من مطمئنم که تیم ملی‌ شما مقابل آرژانتین نتیجه بدی نخواهد گرفت. معمولاً بازیکنان مقابل تیم‌های مطرح دنیا با انگیزه زیادی بازی می‌کنند و این موضوع به سود تیم ملی‌ ایران است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon