ضدانقلاب تاوان سختی خواهد دید/ پاسخ سپاه به شهادت پاسداران محکم وقاطع است

ضدانقلاب تاوان سختی خواهد دید/ پاسخ سپاه به شهادت پاسداران محکم وقاطع است

خبرگزاری تسنیم: فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمال غرب کشور گفت: عوامل ضدانقلاب تاوانی سخت و پاسخی محکم و قاطع برای به شهادت رساندن پاسداران سپاه بیت المقدس کردستان دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، محمدتقی اصانلو  ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر پاک 5 شهید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بانه با اشاره به اینکه بومی‌سازی امنیت یکی از اهداف اصلی سپاه و به‌خصوص قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در سالهای اخیر بوده است، اظهار کرد: به‌برکت خون شهیدان امروز ایران اسلامی امن‌ترین کشور منطقه است.

وی گفت: شهادت پاسداران بومی سپاه بانه این پیام را به دشمنان شکست‌خورده نظام و انقلاب داد که امروز مردم و به‌خصوص جوانان جای‌جای ایران اسلامی با خون خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی و کیان کشور پاسداری و حراست می‌کنند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا با اشاره به اینکه اقدامات مذبوحانه ضدانقلاب هیچ‌گاه نتوانسته است حتی ذره‌ای بین مردم و نظام اسلامی فاصله بیندازد، تأکید کرد: عوامل ضدانقلاب تاوانی سخت و پاسخی محکم و قاطع برای به شهادت رساندن پاسداران سپاه بیت المقدس کردستان دریافت خواهند کرد.

سردار اصانلو افزود: سپاه به‌برکت اطاعت محض از فرامین رهبر فرزانه انقلاب و بهره‌مندی از نیروهای جوان و پیرو ولایت تمامی تحرکات دشمنان و عوامل ضدانقلاب را تحت نظر داشته هرگز اجازه نخواهد داد کوچک‌ترین آسیبی به انقلاب و نظام برسد.

وی گفت: مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار استان کردستان و به‌خصوص مرزداران غیور شهرستان بانه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره و در تمامی صحنه‌ها یار و یاور نظام بوده‌اند و این همراهی با به زمین ریخته شدن خون این شهدا بیش از پیش گسترش می‌یابد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon