۴.۵ میلیون کارگر سبد کالا می‌گیرند/ برنامه‌ای برای بازنگری در مشمولان نداریم

4.5 میلیون کارگر سبد کالا می‌گیرند/ برنامه‌ای برای بازنگری در مشمولان نداریم

خبرگزاری تسنیم: مدیر اجرایی طرح سبد کالایی درباره بازنگری مشمولین سبد کالا گفت: در حال حاضر برنامه‌ای برای بازنگری وجود ندارد و ۴.۵ میلیون کارگر حقوق‌بگیر پایین‌تر از ۵۰۰ تومان در لیست مشمولین سبد کالا وجود دارد.

بهمن حاج‌علی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درباره موج انتقادات وارده بر توزیع سبد کالایی که فقط به مستمری بگیران تأمین اجتماعی و کارگران با حقوق زیر 500 هزار تومان داده می‌شود، گفت: جداولی را دارم که در آن لیست بیش از 4.5 میلیون کارگر حقوق‌بگیر پایین‌تر از 500 هزار تومان وجود دارد.

وی در پاسخ به اینکه بسیاری از نمایندگان مجلس معتقدند که هیچ کارگری کمتر از 500 تومان حقوق دریافت نمی‌کند، گفت: جامعه هدفی که به من معرفی شده است لیست بیش از 4.5 میلیون کارگر حقوق‌بگیر پایین‌تر از 500 هزار تومان را دارد، اینکه می‌گویند هیچ کارگری کمتر از 500 هزار تومان حقوق دریافت می‌کند، دروغ است.

 حاج‌علی در پاسخ به اینکه هیئت وزیران مصوب کرده بود که سبد کالا به کلیه کارگران مشمول قانون کار و تأمین اجتماعی داده شود، آیا احتمال بازنگری در لیست مشمولین وجود دارد، پاسخ داد: در حال حاضر برنامه‌ای برای بازنگری وجود ندارد.

مدیر اجرایی طرح سبد کالایی تأکید کرد: مشمولین برای دریافت سبد کالا عجله نکنند، چرا که اقلام سبد کالایی به‌میزان کافی در فروشگاه‌های سراسر کشور توزیع شده است و در صورت نیاز امکان تمدید مهلت وجود دارد.

 انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه