آغاز اردوهای راهیان نور غرب و شمال‌غرب کشور از اردیبهشت ماه امسال


آغاز اردوهای راهیان نور غرب و شمال‌غرب کشور از اردیبهشت ماه امسال

خبرگزاری تسنیم: فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور گفت: اردوهای راهیان نور غرب و شمال‌غرب کشور از ابتدای اردیبهشت ماه امسال به صورت رسمی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص)، سردار علی فضلی در جلسه قرارگاه راهیان نور که با حضور فرماندهان قرارگاه‌های راهیان نور ارتش، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه در کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه با هدف دریافت گزارش‌های اولیه رده‌های کشوری و لشکری در یک سال گذشته و برای آمادگی در اجرای باشکوه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور در رده‌های مختلف تشکیل شده است که به بررسی ابعاد گوناگون این عملیات بزرگ فرهنگی می‌پردازد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بازدید زائران خارجی از اردوهای راهیان نور بیان کرد: 43 زیارتگاه شهدا در هفت استان خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، بوشهر و هرمزگان میزبان آحاد امت است که به‌حمدالله این زیارتگاه‌ها در سال فعال هستند؛ از ابتدای اردیبهشت ماه سال گذشته تا امروز، قریب به چهار میلیون زائر در زیارتگاه‌های مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس حضور یافته‌اند.

سردار فضلی با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: امام خامنه‌ای با حضورشان در سرزمین‌های نور مسیر و جهت فرهنگی ملت را مشخص می‌کنند که این حضور نشان از جایگاه والا و اهمیت بالای مناطق عملیاتی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

وی خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور غرب و شمالغرب کشور از ابتدای اردیبهشت ماه امسال به صورت رسمی آغاز می‌شود که با توجه به سالگرد عملیات غرورآفرین "بازی دراز" برنامه ویژه‌ای در منطقه سرپل‌ذهاب و در زیارتگاه "بازی دراز" که هر ساله با استقبال چشمگیر ملت و به ویژه جوانان روبه‌رو می‌شود، برگزار می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور به برنامه‌های گوناگون فرهنگی در اردوهای راهیان نور اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مبتکرانه که اثرات چشمگیری در زائران داشته و مورد توجه عموم مردم واقع شد، نمایش‌های رزمی ـ بصیرتی شبانه است که در سال گذشته در هشت نقطه از مناطق عملیاتی در جنوب، غرب و شمالغرب کشور به تعداد سه هزار و 500 نمایش اجرا شده است.

در جلسه قرارگاه راهیان نور متولیان این حرکت عظیم در سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج گزارش اقدامات، راهکارها و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

انتهای پیام / آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon