کفشگری: زحمات زیادی کشیدیم اما دست آخر بی‌غیرت شدیم


کفشگری: زحمات زیادی کشیدیم اما دست آخر بی‌غیرت شدیم

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود زحمات زیادی که متحمل شدیم دست آخر بی‌غیرت شده و فحش هم شنیدیم.

مهرداد کفشگری در خصوص ارقام قرارداد بازیکنان و مربیان پرسپولیس که از سوی وزارت ورزش اعلام شده است به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: برای من واقعاً عجیب است، چطور ارقام به این شکل اعلام شده و در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد؟! اعلام این ارقام مانند کار قبلی وزارت ورزش است که به ما گفتند 50 درصد از رقم قراردادتان را نگیرید و تخفیف بدهید.

وی افزود: واقعاً برای من عجیب است، چطور وزارت ورزش از ما می‌خواهد که 50 درصد قراردادمان را تخفیف بدهیم. این حرف و خواسته در کجای دنیا مرسوم است که وزارت ورزش می‌آید و از ما می‌خواهد که حق‌مان را نگیریم؟! وقتی وزارت ورزش از ما چنین کاری می‌خواهد حتماً مستندات خود را هم براساس آن اعلام می‌کند و ارقام بازیکنان را به دروغ رسانه‌ای می‌کند.

هافبک پرسپولیس خاطرنشان کرد:‌ با پاداش‌ها چیزی در حدود 40 درصد از قراردادم را گرفته‌ام، در حالی که اعلام شده است من چیزی در حدود 70 درصد قراردادم را گرفته‌ام، موضوعی که به هیچ وجه درست نیست و سندیت ندارد.

کفشگری اظهار داشت:‌ در این فصل خیلی سختی کشیدیم. با وجود زحمات زیادی که متحمل شدیم دست آخر بی‌غیرت شده و فحش هم شنیدیم. در کنار تمام این سختی‌ها و ناملایمتی‌ها، آمار و ارقام دروغین وزارت ورزش هم برای ما مشکل‌ساز شده است. واقعاً این شرایط غیرقابل تحمل بوده و مرا خسته کرده است. این فصل برای من خیلی سخت گذشت و منتظرم این چند روز هم بگذرد تا از پرسولیس بروم. در این چند سالی که فوتبال بازی می‌کنم تا به این اندازه اذیت نشده بودم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon