ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه دوشنبه آغاز می‌شود

ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه دوشنبه آغاز می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجلس مردم سوریه از آغاز کار ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور از دوشنبه آینده خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری سیریا نیوز، محمد جهاد اللحام رئیس مجلس مردم سوریه اعلام کرد که ثبت نام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از دوشنبه آینده آغاز می شود.

وی افزود: مجلس همه اقدامات مربوط به موفقیت این انتخابات را اتخاذ کرده است و همه مصوبات و قوانین مربوط به آن را براساس مبانی قانون اساسی، تقویت حیات ملی و تحکیم فعالیت دموکراتیک درقالب این رویداد مهم صادر خواهد کرد.

قانون انتخابات سوریه بر این امر تاکید دارد که رئیس مجلس مردم باید در مدت حداقل 60 و حداکثر 90 روز پیش از پایان دوره رئیس جمهوری کنونی، دعوت به انتخاب رئیس جمهور جدید کند.
"فیصل المقداد" معاون وزیر خارجه سوریه اعلام آغاز ثبت نام نامزدها را به معنای اجرایی شدن تصمیم حاکمیتی کشور برای برگزاری انتخابات در زمان مقرر دانست و عمران الزعبی وزیر اطلاع رسانی نیز تاکید کرد: شرایط امنیتی مانع از برگزاری انتخابات نخواهد شد.
منابع خبری و سیاسی از مقبولیت بالای بشار اسد رئیس جمهوری کنونی سوریه در بین مردم و شانس بسیار بالای وی در پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو خبر می دهند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان