عالیشاه: بدون چشمداشت خیلی چیزها را تحمل کردیم


عالیشاه: بدون چشمداشت خیلی چیزها را تحمل کردیم

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد او و دیگر بازیکنان این تیم در فصلی که گذشت بدون چشمداشت خیلی از چیزها را تحمل کرده‌اند.

امید عالیشاه که یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد در  گفت‌وگو ‌ با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ابتدا در مورد وضعیتش برای فصل آینده گفت: در حال حاضر چیزی معلوم نیست و من هم فقط 45 درصد از قراردادم را گرفته‌ام. ابتدا باید تسویه حساب با بازیکنان صورت بگیرد و بعد هم منتظر برنامه‌ریزی کادرفنی باشیم. فعلاً که چیزی در باشگاه مشخص نیست و ما  نمی‌دانیم باید از چه کسی طلب‌مان را بگیریم.

وی با بیان اینکه «هنوز منتظریم با ما تماس بگیرند و به باشگاه برویم تا پول‌های‌مان را بگیریم»،‌ ادامه داد: این شرایط نگران‌کننده از نیم فصل دوم شروع شد ولی باز هم بچه‌ها تلاش کردند و سهمیه آسیا را گرفتیم. شاید شما بگویید که من با کلمات بازی می‌‌کنم ولی اینطور نیست و باید بگویم که در نیم فصل دوم فقط به خاطر هواداران بازی کردیم و بدون چشمداشت خیلی چیزها را تحمل کردیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «قبول دارید اگر اعتصاب  نمی‌‌کردید شاید قهرمان می‌‌شدید؟»، گفت: ما در شرایط سختی قرار داشتیم و آن تصمیم را گرفتیم تا تلنگری به مسئولان وارد شود، در ضمن با آن همه مشکل حداقل سهمیه آسیا را گرفتیم. این اواخر هم که لیست قراردادها را منتشر کردند که خیلی از آنها درست نبود و به عنوان مثال در آن لیست پولی که به من داده شده بود 100 میلیون بیشتر بود.

عالیشاه همچنین در پاسخ به این سؤال که «آیا حضور پروین توانست تغییری در مدیریت پرسپولیس ایجاد کند؟»،‌ گفت: من نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم و فقط امیدوارم تکلیف باشگاه پرسپولیس مشخص شود. اگر قرار است باشگاه به بخش خصوصی واگذار شود، هر چه سریع‌تر باید این کار انجام بگیرد و اگر هم قرار است باشگاه زیر نظر وزارت ورزش باشد، واقعاً باید به پرسپولیس برسند. ما امسال باید در آسیا بازی می‌کنیم و هواداران از حالا نگران تیم هستند.

وی در مورد لیست علی دایی برای فصل بعد و اینکه چقدر احتمال دارد در پرسپولیس بماند، خاطرنشان کرد: من که گفتم فعلاً چیزی معلوم نیست، هر چند که خبری از لیست دایی ندارم. امسال نهایت تلاش خودم را انجام دادم هر چند که مصدومیت‌ها برایم مشکل‌ساز شد. با این حال همه چیز را به حساب قسمت می‌‌گذارم و اگر فصل بعد در پرسپولیس بودم تلاش می‌‌کنم تا بهترین بازی ها انجام دهم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon