وینگادا: می‌توانیم فرصت‌های از دست رفته را جبران کنیم


وینگادا: می‌توانیم فرصت‌های از دست رفته را جبران کنیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال المپیک ایران گفت: می‌توانیم در آینده فرصت‌های از دست رفته را جبران کنیم و به نتیجه برسیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نلو وینگادا پیش از آغاز نخستین تمرین تیم فوتبال المپیک ایران اظهار داشت: باعث افتخار من است که اینجا هستم و در خدمت تیم المپیک ایران خواهم بود.

وی افزود: این شرایط مرا به یاد خاطرات گذشته و زمانی که در پرتغال و یا با تیم جوانان مصر کار می‌کردم، می‌اندازد.

سرمربی تیم فوتبال المپیک ایران عنوان کرد: فوتبال خوب سن و سال نمی‌شناسد. ما هر روز کار می‌کنیم تا تیم ایران را به سطحی برسانیم که همه از آن انتظار دارند.

وینگادا یادآور شد: درست است که از امروز کارمان را آغاز کرده‌ایم اما از یک ماه قبل آماده شروع فعالیت بودم. مهمتر اینکه من اینجا هستم تا زمانی را که از دست داده‌ایم بازسازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما نیاز به حمایت همه‌ مربیانی ایرانی به خصوص مربیان باشگاهی داریم که می‌توانند به ما کمک کنند. امیدوارم بتوانیم تیم خوبی بسازیم.

وینگادا درباره اینکه آمدنش به ایران پرماجرا شد به خبرنگار تسنیم گفت: در کشورهای زیادی کار کرده‌ام. زندگی همواره مانند یک ماجراست. حتی زمانی که در پرسپولیس بودم شرایط سخت بود ولی من با این مسئل مشکلی ندارم و آمده‌ام تا تیم خوبی را آماده کنیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس در حال حاضر قسمتی از زندگی من شده و هیچوقت اولین بازی که در مقابل استقلال قرار گرفتیم را فراموش نمی‌کنم و اینکه چه جوی در این بازی وجود داشت.

وینگادا در پاسخ به این سؤال که مشکل مالیاتی‌اش با باشگاه پرسپولیس حل شد یا خیر گفت: این مشکل حل نشده بود و من هم ناراحت بودم اما هم با کفاشیان و هم هیئت رئیسه صحبت‌هایی انجام دادیم و مطمئناً همه چیز حل شده که الان اینجا هستم.

سرمربی تیم فوتبال المپیک در مورد برنامه‌های تیم زیر 23 عنوان کرد: برای این ماه چند اردو و تمرین داریم. از گروهی که امروز در حال تمرین کردن هستند، بازیکنانی که سطح پایین‌تری دارند حذف می‌شوند و بازیکنان جدید اضافه می‌شوند. به هر حال باید پس از چند جلسه تمرین ببینیم که وضعیت چگونه است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه چه برنامه‌ای برای استفاده از بازیکنانی که در اردوی تیم ملی بزرگسالان هستند دارد، گفت: همانطور که همه می‌دانند بازیکنانی که در تیم بزرگسالان ایران هستند برای ما بسیار اهمیت دارند و به همین دلیل منتظریم تا مسابقات آنها تمام شود. وقتی این بازیکنان در تیم ملی بزرگسالان حضور دارند یعنی اینکه مهره‌های مهمی برای تیم امید هستند.

وینگادا در مورد اینکه چقدر از بازیکنان زیر 22 سال شناخت دارد و سطح این تیم را چطور می‌داند، گفت: مسلماً اطلاعاتی به دست آورده‌ایم و تلاش می‌کنیم در آینده بازیکنان بهتری را به خدمت بگیریم. مشکل زیادی نیست و می‌توانیم در آینده فرصت‌های از دست رفته را جبران کنیم و به نتیجه برسیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon