برای بازی با تیم‌های امید اردن و عمان از فردا مکاتبات را آغاز می‌کنیم


برای بازی با تیم‌های امید اردن و عمان از فردا مکاتبات را آغاز می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان از مکاتبات برای برگزاری دیدار دوستانه تیم المپیک با تیم‌های عمان و اردن خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هادی آیت‌اللهی در خصوص جلسه امروزش با نلو وینگادا عنوان کرد: جلسه‌ای که با آقای وینگادا داشتیم درباره وضعیت پیش روی تیم المپیک بود و در این جلسه در خصوص بازی‌های تدارکاتی و امکاناتی که تیم المپیک نیاز دارد صحبت کردیم.

وی افزود: صحبت‌هایی که انجام دادیم تنها در خصوص برنامه‌های پیش‌رو بود و باید بگویم برای سال 2014 برنامه‌های خود را بسته‌ایم و همه چیز مشخص است. 

نایب رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه در بازی‌های آسیایی اینچئون بازیکنان بالای 23 سال به تیم المپیک اضافه خواهند شد یا نه، گفت: نظر ما این است که همین بازیکنان که قرار است در مرحله انتخابی المپیک شرکت کنند در مسابقات پیش‌رو هم حضور داشته باشند.

آیت‌اللهی درباره اینکه در جلسه امروز وینگادا پیشنهاد بازی با اردن و عمان را داده است، اظهار داشت: این بازی‌ها جزو پیشنهادها بود و قرار است مکاتباتی با این تیم‌ها از فردا آغاز شود.

وی با اشاره به کادر فنی تیم المپیک تاکید کرد: کادر فنی تیم المپیک در حال حاضر به کار خود ادامه می‌دهد تا ببینیم در آینده چه اتفاقی رقم می‌خورد. ما هنوز پیشنهادی برای اضافه شدن مربی به کادر فنی تیم المپیک به وینگادا نداده‌ایم و در المپیک پیش رو کادر فعلی با او همکاری خواهند کرد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان همچنین در مورد وضعیت هومن افاضلی در این تیم گفت: آقای افاضلی از قبل در تیم المپیک حضور داشته و اکنون نیز در کنار تیم است. ایشان به عنوان مشاور فنی و هر سمتی که اسمش را بگذارید با تیم المپیک همکاری خواهد کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon