ابن‌قاسم: فرکی می‌ماند، رحمانی و کرمی هم جایی نمی‌روند


ابن‌قاسم: فرکی می‌ماند، رحمانی و کرمی هم جایی نمی‌روند

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان ابراز اطمینان کرد حسین فرکی همچنان به عنوان سرمربی در این تیم خواهد ماند.

حسین ابن‌قاسم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد مذاکره باشگاه فولاد خوزستان با یحیی گل‌محمدی اظهار داشت: ما با گل محمدی مذاکره نکردیم و این خبر کذب محض است. در ضمن گل‌محمدی با ذوب‌آهن به توافق رسیده و فصل آینده سرمربی این تیم خواهد بود.

وی در ادامه افزود: حسین فرکی سرمربی تیم فولاد خوزستان در فصل آینده خواهد بود و در این موضع یک درصد هم شک نکنید. آقایان فرکی، سجادی، دارستانی، خداداد، سعداوی و بختیاری زاده فصل بعد اعضای کادر فنی فولاد را تشکیل می‌دهند و مطمئن باشید سرمربی ما تغییر نمی‌کند.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به اظهارات حسین فرکی که گفته هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته است، گفت: او به خودش و تیم دو هفته استراحت داده و طول درمانش بعد از عمل جراحی هم دو سه هفته خواهد بود. ما هیچ جایگزینی را برای حسین فرکی در نظر نگرفته‌ایم، چون کاملاً مطمئن هستیم که او در فولاد می‌ماند. این حرف را با قاطعیت می‌زنم و پای صحبتم 20 امضا هم می‌زنم.

ابن‌قاسم در مورد وضعیت بختیار رحمانی و عبدالله کرمی که رسانه‌ها از جدایی آنها از فولاد خبر داده‌اند، گفت: آنها جزو بزرگان فولاد هستند. رحمانی کاپیتان تیم است و کرمی هم بازیکن تأثیرگذار ما در خط دفاعی است. شما مطمئن باشید که آنها فصل بعد هم در فولاد هستند و هیچ جا نمی‌روند. فقط یادتان باشد این حرف را چه زمانی زدم، شما شک نکنید که فرکی در فولاد می‌ماند و بختیار و عبدالله هم جایی نمی‌روند. هر بازیکنی که فرکی بخواهد قطعاً در فولاد خواهد ماند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon