مشعل: حمایت‌های بشار اسد از فلسطین را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنیم

مشعل: حمایت‌های بشار اسد از فلسطین را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در دیدار با معاون وزیر امور خارجه کشورمان با تأکید بر اینکه بحران سوریه راه‌حل صرفاً سیاسی دارد، نقش ایران را در موضوع سوریه سازنده دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در حاشیه برگزاری دومین نشست کمیته مشترک سیاسی ایران و قطر در دوحه، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه و خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با یکدیگر دیدار نمودند.

در این ملاقات خالد مشعل با ابلاغ سلام به مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت و فلسطین تشکر و قدردانی کرد. وی همچنین ضمن قدردانی از نقش ارزنده سوریه در کمک به فلسطین، بر نقش مقاومت به‌عنوان مهمترین راهکار احقاق حقوق ملت فلسطین تأکید و ابراز امیدواری کرد که آشتی ملی در راستای احقاق حقوق مردم فلسطین تحقق یابد.

خالد مشعل با اشاره به سوء استفاده رژیم صهیونیستی از روند تحولات منطقه و تأکید بر اینکه بحران سوریه راه‌حل صرفاً سیاسی دارد، نقش ایران را در موضوع سوریه، سازنده دانست و همکاری منطقه‌ای ایران، ترکیه و سعودی را مهمترین راه‌حل سیاسی منطقه‌ای ارزیابی کرد و افزود: ما حمایت‌های بشار اسد و مردم سوریه از فلسطین را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنیم و به قدرت حزب‌الله و گرو‌‌ه‌های فلسطینی در محور مقاومت افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/پ*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان