انتصاب فتنه‌گران و افراد مسئله‌دار تضییع حقوق مردم و جمهوری اسلامی است

انتصاب فتنه‌گران و افراد مسئله‌دار تضییع حقوق مردم و جمهوری اسلامی است

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: نباید مدیرانی را که در فتنه سال ۸۸ فعال بودند در قسمت‌های تصمیم‌گیر، حساس و مدیریت کلیدی قرار دهیم، زیرا این باعث تضییع حقوق مردم و جمهوری اسلامی است.

سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم با انتقاد از کوتاهی دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در معرفی عبدالحسین هراتی به دانشگاه آزاد اظهار داشت: در انتصاباتی که در نظام جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد، به ویژه جاهای کلیدی، باید معیارهایی باشد، زیرا مسئولیت‌ها در نظام جمهوری اسلامی امانت‌هایی است که مردم در اختیار مسئولین وزارت علوم یا دانشگاه آزاد قرار می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه برای انتصابات نهادهای مربوطه باید نظر وزارت اطلاعات را داشته باشند و وزارت باید بتواند واجد شرایط بودن شخص را برای تصدی پست‌های مدیریتی و کلیدی احصا کند، تصریح کرد: این نوع انتصابات باید در مورد وزارت‌خانه‌ها، نهادهای فرهنگی و ... مد نظر باشد، بنابراین انتصاب آقای هراتی کاملاً ناهنجار بود ولی با توجه به حساسیت‌هایی که به وجود آمد این موضوع منتفی شد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری اضافه کرد: البته در جاهای دیگر نیز نباید مدیرانی را که در فتنه سال 88 فعال بودند در قسمت‌های تصمیم‌گیر، حساس و مدیریت کلیدی قرار دهیم، زیرا این باعث تضییع حقوق مردم و جمهوری اسلامی است.

سجادی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ما نیروهای مستعد، متدین، متخصص و ... داریم نباید این‌ها را نادیده بگیریم و پست‌های مدیریتی را در اختیار افراد مسئله‌دار و فعال در فتنه‌ بگذاریم، زیرا این اقدام ظلم آشکار به حقوق نظام و جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon