سایت خبری ندای انقلاب تعطیل شد


سایت خبری ندای انقلاب تعطیل شد

خبرگزاری تسنیم: سایت خبری ــ تحلیلی ندای انقلاب اسلامی ایران در آستانه ششمین سالگرد شروع به کار خود در عرصه رسانه‌ای کشور تعطیل شد.

به گزارش گروه "رسانه‌های دیگر" خبرگزاری تسنیم، سایت خبری ــ تحلیلی ندای انقلاب اسلامی ایران، در آستانه ششمین سالگرد شروع به کار خود در عرصه رسانه‌ای کشور، به‌دلیل برخی مشکلات و افزایش فشارها تعطیل شد.

براساس این گزارش، ندای انقلاب با شعله‌ور شدن فتنه آمریکایی ــ اسرائیلی 88 در راستای تنویر افکار عمومی و بصیرت افزایی در آن فضای فتنه‌گون تأسیس و مأموریت خود را جریان یابی، خنثی سازی و جریان سازی خبری علیه جریانات و گروه‌های معاند و زاویه‌دار از انقلاب اسلامی تعریف کرد.

این سایت خبری که از بدو تولد تاکنون عمده فعالیت خود را رصد و مقابله با فعالیت‌های جریانات معاند و ضدانقلاب، فتنه‌گر، ساختارشکن، انحرافی و فرق ضاله و نیز معرفی و حمایت از جریانات ارزشی همسو با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و ... قرار داده بود، به‌دلیل وجود برخی مشکلات تعطیل شد.

درهمین راستا با اثرگذاری روزافزون اخبار و گزارشات ندای انقلاب علیه جریانات نامبرده و به‌تبع آن فشارهای وارده به‌ویژه از سوی برخی افراد، ندای انقلاب مجبور شد تا فعالیت‌های خبری ــ تحلیلی خود را متوقف کند.

منبع: ندای انقلاب

انتهای پیام/*
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به‌معنای تأیید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon