گردان‌های دفاع مردمی عراق منطقه «الجزیره» در الانبار را آزاد کردند

گردان‌های دفاع مردمی عراق منطقه «الجزیره» در الانبار را آزاد کردند

خبرگزاری تسنیم: گردان‌های دفاع مردمی عراق با همراهی ارتش این کشور موفق شده‌اند تا منطقه "الجزیره" در استان الانبار را به صورت کامل از وجود تروریست‌ها پاکسازی کنند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری المسله، گردان‌های دفاع مردمی عراق با همراهی ارتش این کشور موفق شده‌اند تا منطقه "الجزیره" در استان الانبار را به صورت کامل از وجود تروریست‌ها پاکسازی کرده و 10 تن از آنان را کشتند.

از سوی دیگر رعد الجبوری" استاندار استان بابل در مصاحبه با پایگاه خبری "السومریه نیوز" گفت که حدود 95 درصد مناطق شمالی بابل، مناطق امن به شمار می‌آیند.

وی گفت که نیروهای امنیتی عراق به کمک اطلاعاتی که نیروهای اطلاعاتی داده‌اند اقدام به حملات پیشگیرانه کرده‌اند.

این مقام عراقی افزود که نیروهای امنیتی عراق دوره جدید آموزش داوطلبان را به پایان رسانده و تعداد داوطلبان آموزش دیده به بیش از 60 هزار نفر رسیده است و این افراد آمادگی اعزام به مناطق مختلف عراق را دارند.

از سوی دیگر "محمد عبدالقادر" از مقامات قضایی استان نینوی گفت که نیروهای امنیتی عراق توانسته‌اند کنترل نیمی از این منطقه را به طور کامل در اختیار بگیرند.

وی گفت که درگیری‌ها میان نیروهای امنیتی و افراد مسلح در این منطقه ادامه دارد و پیروزی‌ها در این درگیری‌ها با ارتش بوده و ارتش توانسته است به منطقه القلعه برسید.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان