منطقه "السعیدات" استان بابل از عناصر داعش پاکسازی شد

منطقه "السعیدات" استان بابل از عناصر داعش پاکسازی شد

خبرگزاری تسنیم: منابع امنیتی عراق از پاکسازی منطقه "السعیدات" استان بابل از عناصر تروریستی داعش توسط نیروهای ارتش این کشور خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه العراقیه، منطقه "السعیدات"، واقع در جوف الصخر در 60 کیلیومتری بابل توسط نیروهای ارتش عراق پاکسازی شد.

در همین ارتباط، رئیس شورای استان بابل روز گذشته اعلام کرد که امنیت در مناطق شمالی این استان به میزان 95 درصد برقرار شده است.

«رعد الجبوری»، رئیس شورای استان بابل اعلام کرد که «مناطق شمالی بابل تا حدود 95 درصد امن است. براساس اطلاعات موجود، نیروهای امنیتی با کمک همه داوطلبان حملات پیش‌دستانه‌ای را علیه مخفیگاه‌های گروه داعش صورت می‌دهند.»

وی گفت: «نیروهای امنیتی آموزش گروه جدید داوطلبان را به پایان رسانده‌اند. تعداد داوطلبان آموزش دیده که بیشتر از 60 هزار نفر است که دستگاه‌های امنیتی، دولت محلی، کمیته‌های امنیتی و روسای یگان‌های‌های اداری این استان به آموزش داوطلبان نظارت می‌کنند. این داوطلبان در حال حاضر آماده مبارزه با تروریسم در سرتاسر عراق هستند.»

الجبوری افزود: «دولت محلی در بابل به هیچ‌یک از طرف‌ها اجازه نمی‌دهد خارج از پوشش دولت یا دستگاه‌های امنیتی اقدام به تسلیح و آموزش داوطلبان کند.»

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان