احمدی‌مقدم: اقدامات احتیاطی برای برخورد با گروهک‌ها در مرزها انجام شده است

احمدی‌مقدم: اقدامات احتیاطی برای برخورد با گروهک‌ها در مرزها انجام شده است

خبرگزاری تسنیم: فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه اقدامات لازم در مواجهه احتمالی با گروهک‌های تروریستی در مرزها انجام شده است، گفت: امنیت امروز ایران اسلامی تصور هرگونه تعرض را از ذهن بیگانگان دور کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، اسماعیل احمدی مقدم در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: امروز کشور از جایگاه مناسبی در مقوله امنیت برخوردار است که این امنیت، تصور هرگونه تعرض به ایران اسلامی را از ذهن بیگانگان دور کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه اقدامات لازم در مواجهه احتمالی با گروهک‌های تروریستی در مرزها انجام شده است گفت: به‌دلیل امنیت موجود در کشور احتمال کمی وجود دارد که دامنه ناامنی‌های عراق به داخل کشور و استان کرمانشاه کشیده شود.

سردار احمدی مقدم تصریح کرد: اقدامات احتیاطی در تقویت مرزها برای مواجهه احتمالی با گروهک‌های تروریستی انجام شده است و نیروی انتظامی کنار سایر دستگاه‌های نظامی و امنیتی آمادگی لازم را برای برخورد با کوچک‌ترین اتفاقات در کوتاه‌ترین زمان ممکن دارند.

وی پیشرفت استان کرمانشاه را در مسدودسازی مرزها مناسب دانست و افزود: در چند سال اخیر در بحث مسدودسازی مرزها پیشرفت‌های مناسبی در کشور رخ داده که با احداث سیستم‌های مراقبتی و کنترلی در مرزها، مقوله امنیت مرزها به جایگاه خوبی برسد.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: در بحث مرزها تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و چنانچه بتوانیم این فاصله را پر کنیم توانایی استفاده از مرزها و تبدیل تهدید مرزها به فرصت فراهم می‌شود که تبدیل مرزها به فرصت نیازمند سرمایه‌گذاری بیشتر است.

سردار احمدی مقدم خاطرنشان کرد: استان‌های مرزی باید ضریب امنیتی مناسب‌تری داشته باشند که خوشبختانه میزان وقوع جرائم در استان کرمانشاه از میانگین کشوری پایین‌تر بوده و در سایه تلاش همه نیروهای امنیتی وضع مطلوبی در این استان حکمفرما است.

فرمانده نیروی انتظامی در مورد اولویت این نیرو در بحث عفاف و حجاب گفت: اجرای قانون کنار کار فرهنگی که برای تقویت باورها و توسعه رفتارهای بهنجار انجام شود از اولویت‌های ما است که در مقوله عفاف و حجاب از مردم درخواست همکاری داریم.

سردار احمدی مقدم تصریح کرد: نیروی انتظامی وظیفه دارد با افرادی که در بحث عفاف و حجاب قانون را رعایت نکرده و رفتاری هنجارشکنانه در اجتماع بروز می‌دهند برخورد کند.

وی با اشاره به نزدیکی آغاز ماه مبارک رمضان بیان کرد: سعی مردم استفاده بیش از پیش از فضای معنوی این ماه است و در بحث روزه‌خواری همانند سال‌های گذشته که مسئله جدی در کشور وجود نداشته امسال نیز پیش‌بینی می‌کنیم وضعیت بر این اساس باشد.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی سعی دارد برای رستوران‌های بین‌راهی، هتل‌هایی که پذیرش مسافر دارند و واحدهای صنفی تسهیلاتی ارائه کند تا فعالیت این مجموعه‌ها در ماه مبارک رمضان تا سحر ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/آ*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon