رویکرد سپاه در اقتصاد مقاومتی توجه به توانمندی‌های داخلی است

رویکرد سپاه در اقتصاد مقاومتی توجه به توانمندی‌های داخلی است

خبرگزاری تسنیم: فرمانده تیپ۳۷ حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: رسالت خطیر سپاه در تحقق اقتصاد مقاومتی بهره‌گیری از ظرفیت‌های منحصر به فرد داخلی است که می‌تواند نقطه اتکا حقیقی باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار فرهنگ مستعد در مراسم معارفه فرمانده سپاه اردبیل، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی نه در شعار و نه در حرکت های خارج از توان و استعداد نیروی انسانی قابل تحقق است بلکه عنصر تحقق اقتصاد مقاومتی واقع بینی و توجه به سرمایه های روستاییان و تلاشگران عرصه تولید است.

وی بیان کرد: بسیج سازندگی سپاه در این عرصه طرح های مختلفی را در مناطق روستایی و شهری  در حال اجرا دارد تا ما به تدریج با قطع تمام وابستگی ها بتوانیم  در حوزه  توانمندی تولید به اهداف انقلاب اسلامی, کلام گهربار امام راحل و مقام معظم رهبری تحقق بخشیم.

فرمانده تیپ37 سپاه اردبیل به بصیرت، شجاعت و وحدت جمعی بسیجیان و نیروهای انقلابی و ارزشی سپاهیان اشاره کرد و گفت: این مجموعه صدیق انقلاب در هر عرصه ای حضور پیدا کرده اند  توانسته به شکل تحول آفرین عمل کند و انقلاب را در مسیر رو به جلو قرار دهد.

سردار مستعد اظهار کرد: در کنار رسالت خطیر بسیج وسپاه در سنگر اقتصادی غفلت نکردن در عرصه فرهنگی را از الزامات  فعالیت این مجموعه ارزشی بیان کرد وافزود: سپاه پاسداران با تجارب ارزشمندی که در حوزه های مختلف دارد امروز فعال ترین مجموعه ارزشی انقلاب است و هیچ وقت از مسیر آرمانی خود عقب نشینی نکرده است .

مستعد با اشاره به تیز بینی  و هوشیاری سپاهیان در همه عرصه ها تصریح کرد: دشمن هر کجا که باشد  زیر دید و در میدان تیرماست و در برابر ایمان نیروهای ما در مقیاسی کوچک قرار دارند.

فرمانده تیپ37 سپاه اردبیل گفت: امام راحل برای مقابله با این صف آرایی دشمنان به عنوان یک معجزه  ذهنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفان را تشکیل  دادند‌.

وی آینده نگری امام راحل را در تشکیل نهاد ارزشی سپاه پاسداران ستود و افزود: با گذشت زمان عظمت این نیروی مخلص نظام و انقلاب  روشن شد و همه فهمیدند که مجموعه های ارزشی همچون سپاه می تواند در غلبه بر دشمنان و مستکبران شایسته عمل کند.

فرمانده  تیپ37 حضرت عباس (ع) با بیان فراز و نشیب های مختلف گذر سپاه و حرکت های جهشی در اعتلای این مجموعه و تصریح کرد: امروز نیز سپاه بیش از هر زمان دیگر عزم و اراده آهنین و توان فولادین دارد تا بتواند در عرصه های مختلف موفق عمل کند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon