رویکرد امروز برخی اصلاح‌طلبان به مراتب بدتر از نهضت آزادی است

رویکرد امروز برخی اصلاح‌طلبان به مراتب بدتر از نهضت آزادی است

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه اتاق‌فکر اصلاح‌طلب‌ها در خارج از کشور تشکیل می‌شود گفت: وضعیت و رویکرد امروز برخی اصلاح‌طلبان به مراتب بدتر از وضعیت نهضت آزادی در دوران انقلاب است.

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اظهارات اخیر برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب تندرو نسبت به وضعیت کشور، گفت: امروز به خوبی مشخص شده که تئوری و اتاق‌فکر اصلاح‌طلب‌ها در خارج از کشور تشکیل می‌شود.

وی افزود: با افشاگری‌های اکبر گنجی، همه فهمیدند که خط‌مشی چهره‌های اصلاح‌طلب به استکبار، بیگانگان و صهیونیست‌ها وابسته است و آنها در عمل چیزی از خود ندارند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه دید اصلاح‌طلبان به کشور و مردم از ناحیه قدرت است و آنها اعتنایی به قانون رسمی کشور ندارند، اظهار داشت: در راس اصلاح‌طلبان که آقای خاتمی قرار دارد در فتنه 88 نشان داد که به چه اندازه به خارج از کشور وابسته است و حرف‌های او نیز ترجمه و به روز شده حرف‌های خارج‌نشین‌های ضدانقلاب است.

کوثری تصریح کرد: آقای خاتمی و هم همفکران و هم‌مسلکان او پایگاه اجتماعی خود را در داخل از دست داده‌اند و وقتی می‌بینند چیزی برای‌شان باقی نمانده به بهانه‌گیری از دولت می‌پردازند تا به خیال خام خود بتوانند به قدرت بازگردند.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه هم‌زبانی با رسانه‌های وابسته به صهیونیست‌ها بهترین دلیل بر وابسته بودن اندیشه‌های اصلاح‌طلبان به خارج از کشور است، گفت: دولت به خوبی می‌داند که نباید از این‌گونه افراد که هم در دوم خرداد و هم در فتنه 88 به دنبال براندازی نظام بودند در هیچ مسئولیتی استفاده نکند که اگر چنین شود مجلس بدون رودربایستی وارد عمل می‌‌شود.

کوثری در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت و رویکرد امروز اصلاح‌طلبان به مراتب بدتر از وضعیت نهضت آزادی  در دوران انقلاب است و عملکرد آنها در فتنه 88 نشان داد که هدف‌شان براندازی نظام بوده و همین که نظام با رافت با آنها رفتار کرده باید شکرگذار خدای خود باشند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon