نکونام در اظهارنظری متفاوت: پیراهن مسی را من گرفتم

نکونام در اظهارنظری متفاوت: پیراهن مسی را من گرفتم

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران چند روز پس از اینکه گفته بود پیراهن مسی را نگرفته اعلام کرد که پیراهن کاپیتان آرژانتین اکنون در خانه او است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در حالی که جواد نکونام پس از بازگشت به ایران بعد از مسابقات جام جهانی 2014 گفته بودپیراهن لیونل مسی را نگرفتهاما این بار در اظهار نظری کاملا متفاوت اعلام کرد که پیراهن کاپیتان تیم ملی آرژانتین را گرفته است.

نکونام پیش از این گفته بود: «من بازی‌های ملی زیادی دارم. مقابل آلمان و برزیل در گذشته بازی کرده‌ام و می‌توانستم پیراهن بازیکنان بزرگی را بگیرم اما این کار را نکردم و اینکه گفته شده من پیراهن مسی را گرفته‌ام، صحت ندارد. من 6 سال در لالیگا مقابل مسی بازی کردم و به راحتی می‌توانستم در آن زمان از او پیراهن بگیرم. داشتن پیراهن مسی افتخار است و کسانی که در مورد گرفتن پیراهن از مسی حاشیه درست کرده‌اند اگر مسی را ببینند گریه می‌کنند. پیراهن تیم ملی ایران با ارزش‌تر از پیراهن مسی است.»

نکونام اما امشب در برنامه زنده تلویزیونی 2014 گفت که پیراهن مسی را پس از بازی با آرژانتین گرفته و اکنون در منزلش است.

اینکه کدام بازیکن ایران پیراهن مسی را دریافت کرده سوالی بود که پس از بازی با آرژانیتن مطرح شد که امشب مشخص شد لباس مسی به نکونام رسیده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon