دستور فوری یک وزیر برای کشف مدیران بازنشسته


دستور فوری یک وزیر برای کشف مدیران بازنشسته

خبرگزاری تسنیم: بر اساس ابلاغیه یک وزیر اقتصادی به مدیران این وزارتخانه که با قید فوریت برای تمامی دستگاههای زیرمجموعه این وزارتخانه ارسال شده است، از همه بخش ها خواسته شده نسبت به ارسال مشخصات کلیه کارمندان بازنشسته اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم در ستون اخبار ویژه روزنامه خراسان آمده است:

مجوز 200 هزار دلاری دولت به فرجی دانا

بر اساس مجوز روزهای اخیر هیئت وزیران به فرجی دانا، وزارت علوم، با استناد به اصل 138 قانون اساسی مجاز است براساس تفاهم نامه منعقد شده با اتحادیه همکاری های منطقه ای کشورهای حاشیه اقیانوس هند، نسبت به میزبانی مرکز منطقه ای علوم و انتقال فناوری اتحادیه یاد شده اقدام و سالیانه معادل ریالی مبلغ 200 هزار دلار از محل اعتبارات مصوب ، به عنوان کمک به مرکز مذکور پرداخت کند.

دستور فوری یک وزیر برای کشف مدیران بازنشسته

بر اساس ابلاغیه یک وزیر اقتصادی به مدیران این وزارتخانه که با قید فوریت برای تمامی دستگاههای زیرمجموعه این وزارتخانه ارسال شده است، از همه بخش ها خواسته شده نسبت به ارسال مشخصات کلیه کارمندانی که از ابتدای فعالیت دولت دهم تا کنون بازنشسته شده اند و سطح مدیریتی آنها شامل معاون وزیر، مدیرکل، معاون مدیرکل، مدیر، رییس اداره، رییس بخش و رییس گروه است، اقدام و آن را به دفتر وی ارسال کنند.

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon