آمریکایی‌ها مشتری جدید ژاوی

آمریکایی‌ها مشتری جدید ژاوی

خبرگزاری تسنیم: در حالی که گفته می‌شد باشگاه العربی قطر با ستاره خط میانی بارسلونا برای عقد قراردادی پرزرق و برق به توافق رسیده اکنون یک تیم آمریکایی نسبت به جذب این بازیکن اسپانیایی ابراز تمایل کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم نیویورک سیتی آمریکا که از زیرمجموعه‌های تیم منچسترسیتی انگلیس است، قصد دارد ژاوی هرناندس را به خدمت بگیرد.

طبق ادعای رادیو کاتالونیا، فرناندو سوریانو،‌ مدیر پیشین باشگاه بارسلونا که اکنون در منچسترسیتی فعالیت دارد، قصد دارد به واسطه شناخت و رابطه‌ای که با ژاوی دارد او را متقاعد کند به عنوان یکی از اولین بازیکنان هسته اصلی تیم برای پیوستن به نیویورک سیتی که پروژه آن از سال 2015 آغاز می‌شود، ترغیب کند.

طبق ادعای این شبکه رادیویی، سوریانو در ماه فوریه با ژاوی ملاقاتی داشته است تا بگوید که مایل است کاپیتان دوم بارسلونا را در کنار داوید ویا و فرانک لمپارد در تیم تازه تاسیس لیگ حرفه‌ای آمریکا (MLS) ببیند.

ژاوی 34 ساله تا سال 2016 با بارسلونا قرارداد دارد و این در حالی است که گفته می‌شود تیم العربی به او قطر پیشنهادی پر زرق و برق با حقوق سالیانه 8 میلیون یورو داده است. از قرار معلوم مسئولان بارسلونا به ژاوی فرصت داده‌اند تا درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری کند و ستاره ملی‌پوش کاتالان‌ها تا چند روز آینده تصمیم نهایی‌اش را اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon