طهماسبی: حالا که مربی شده‌ام دیدم به فوتبال وسیع‌تر شده است

طهماسبی: حالا که مربی شده‌ام دیدم به فوتبال وسیع‌تر شده است

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم فوتبال پیکان گفت: شما زمانی که بازی می‌کنید دیدتان وسیع نیست اما مربیگری سختی‌های خاص خودش را دارد و شرایط با بازیگری کاملاً متفاوت است.

محمدرضا طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط تیم پیکان عنوان کرد: با توجه به تمریناتی که برگزار کردیم و اردویی که در ترکیه داشتیم، شرایط‌مان خوب است. تا به اینجا برنامه‌های آماده‌سازی تیم به خوبی دنبال شده و آماده حضور در مسابقات هستیم.

وی با اشاره به حضور پیکان در تورنمنت چهار جانبه جام شهدا، افزود: چند بازی تدارکاتی را پیش از شروع فصل پشت سر گذاشتیم و تا به اینجا طبق برنامه‌هایی که آقای ابراهیم‌زاده داشته پیش رفته‌ایم. بازی‌های تدارکاتی و حضور در چنین تورنمنت‌هایی هم برای هماهنگی بیشتر تیم بود.

مربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به تیم این فصل پیکان و نقل‌وانتقالاتی که داشته است، خاطرنشان کرد: تیم خوبی بسته‌ایم که به نظرم این فصل عملکرد خوبی خواهد داشت. اطمینان دارم روزبه‌روز بهتر می‌شویم و بچه‌ها به هماهنگی بیشتر می‌رسند.

طهماسبی که این فصل به جرگه مربیان پیوسته و کار خود را در تیم پیکان آغاز کرده است در این باره گفت: آغاز کار مربیگری من در پیکان لطف آقای زارع، مدیرعامل کارخانه و آقای ثنایی مدیرعامل باشگاه بود. آنها این افتخار را به من دادند که کارم را به عنوان مربی در پیکان آغاز کنم. همچنین باید از آقای منصور ابراهیم‌زاده که قبول کردند من در کادرشان باشم تشکر کنم. او هر کمکی هم از دستش بر بیاید به من می‌کند تا در این کار موفق شوم.

وی ادامه داد: من تا سال گذشته در تیم پیکان بازی می‌کردم اما به دلیل مصدومیت نتوانستم فصل را ادامه دهم. این فصل نیز تصمیم گرفتم برای اولین بار مربیگری کنم. برای حضور در کار مربیگری اشتیاق داشتم و خوشحالم کارم را در پیکان آغاز کردم. در 15 سالی که با تیم پیکان بودم همیشه دوست داشتم تجربه‌ام را به جوانان انتقال بدهم و در نهایت به این هدف رسیدم.

مربی تیم فوتبال پیکان در خصوص تفاوت‌های مربیگری و بازیگری گفت: مربیگری یک عالم دیگری دارد و دیدتان به فوتبال بسیار وسیع‌تر است. شما زمانی که بازی می‌کنید دیدتان وسیع نیست اما مربیگری سختی‌های خاص خودش را دارد و شرایط آن با بازیگری کاملاً متفاوت است. خیلی خوشحالم که در کادر این فصل پیکان در کنار منصور ابراهیم‌زاده، کریم قنبری و ... حضور دارم. این موضوع می‌تواند در اولین سال مربیگری‌ام به من کمک کند.

طهماسبی همچنین درباره تیم این فصل پیکان و احتمال موفقیت آن اظهار داشت: به موفقیت در این فصل امید زیادی دارم و همانطور که همه امید دارند من هم فکر می‌کنم می‌توانیم این فصل نتایج خوبی کسب کنیم. تا به اینجا تیم خوبی را بسته‌ایم و احتمالاً یکی دو بازیکن دیگر هم به ما اضافه می‌شوند. امیدوارم در این شرایط نتایج خوبی بگیریم و رتبه خوبی در جدول رده‌بندی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تیم پیکان این فصل توانسته بازیکنان بزرگی را جذب کند، تأکید کرد: امسال کادر فنی و مدیریت پیکان همکاری خوبی داشته‌اند. باید از کادر مدیریتی تشکر کنم که حمایت خوبی از کادرفنی داشته‌اند. امیدوارم بتوانیم با این شرایط نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon