اکبرپور: استقلالی واقعی من هستم، بازیکنی که ۲،۳ میلیارد می‌گیرد پولکی است

اکبرپور: استقلالی واقعی من هستم، بازیکنی که 2،3 میلیارد می‌گیرد پولکی است

خبرگزاری تسنیم: مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران استقلال بدانند بازیکنی که ۲،۳ میلیارد تومان پول می‌گیرد پولکی است و نمی‌تواند بگوید استقلالی است.

سیاوش اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره توافقش با تیم پدیده خراسان، بحث خداحافظی ناگهانی‌اش از فوتبال، کنار گذاشتن از استقلال و ..و صحبت‌های زیر را انجام داد.

* تسنیم: با پدیده به توافق رسیده‌ای؟

هنوز چیزی قطعی نشده است. با مدیرعامل باشگاه پدیده صحبت‌هایی انجام دادم و به توافقاتی هم رسید‌‌ه‌ام اما یکی دو روز مهلت خواستم تا بیشتر فکر کنم. می‌خواهم تصمیم بگیرم که یا به فوتبالم ادامه دهم یا خداحافظی کنم.

* تسنیم: خداحافظی از فوتبال؟!

بله، شاید تصمیم بگیرم از فوتبال خداحافظی کنم.

* تسنیم: چرا؟

دوست داشتم با پیراهن استقلال از دوران فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کنم اما کاری کردند که از تیم محبوبم کنار گذاشته شوم. من عاشق استقلال هستم و روزی به استقلال برمی‌گردم که بتوانم روی نیمکت مربیگری این تیم بنشینم. روزی به این تیم بازخواهم گشت که بتوانم جواب این همه نامهربانی‌ها که در حقم شد را بدهم. دوست دارم از طریق خبرگزاری تسنیم خیلی صحبت‌ها را مطرح کنم.

* تسنیم: چه صحبت‌هایی؟

من در 8 سال حضورم در استقلال 800 میلیون تومان پول گرفتم ولی بازیکنی از استقلال در 3 ماه حضورش این مبلغ پول را دریافت کرد. الان من برای دوستان بازیکن به درد نخور شدم ولی بازیکنی که یک بازی هم برای استقلال انجام نداد، به دردشان خورده و با او قرارداد امضا می‌کنند. جالب است که دوستان تصمیم گرفته‌‌اند که تیم را جوان کنند ولی نمی‌دانند با تصمیم‌گیری‌ها‌ی‌شان چه کارهایی انجام می‌دهند.

به وقتش همه صحبت‌هایم را در مورد استقلال انجام می‌دهم تا مردم در جریان همه چیز باشند. روزی با این دوستان به استقلال آمدم و امروز از طریق همین دوستان از استقلال کنار گذاشته شدم. به قول معروف از کسی خوردم که دوست من بود.

* تسنیم: منظورت از آن دوست چه کسی است؟

آن شخص خودش می‌داند که منظورم کیست. مردم بدانند که یک استقلال واقعی کسی است که غیرتش را نشان دهد نه اینکه استقلال را به خاطر منافع شخصی‌اش انتخاب کند. گذشت زمان همه چیز را مشخص می‌کند. نه دنبال این هستم که علیه کسی مصاحبه کنم و نه دنبال چیزهای دیگر اما هواداران استقلال اگر دنبال استقلالی واقعی هستند، باید دنبال من باشند. آنها می‌توانند از هر کسی بپرسند که اکبرپور چقدر از استقلال پول گرفته است. دست خیلی از کسانی که به خاطر منافع‌شان به استقلال آمده‌اند را رو می‌‌کنم.

* تسنیم: خداحافظی از فوتبال برای تو زود نیست؟

من عاشق استقلال هستم و دوست داشتم با پیراهن این تیم خداحافظی کنم. خیلی دنبال دلایل کناره‌گیری‌ام از استقلال بودم اما چیزی پیدا نکردم. دوستان با بازیکنی قرارداد بسته‌اند که تنها 2 ماه در تمرینات شرکت کرد اما بازیکنی مثل سیاوش اکبرپور که با آمپول برای تیم بازی کرد، کنار گذاشته می‌شود. این آقایان بدانند که به زودی دهانم را باز می‌کنم و هر چیزی که در دوران حضور 10 ساله‌ام در استقلال می‌دانم، را رو می‌کنم.

* تسنیم: از امیر قلعه‌نویی بابت کنار گذاشتنت ناراحت هستی؟

من از هیچکس ناراحت نیستم.

* تسنیم: سال گذشته به خاطر مصاحبه‌هایی که انجام دادی از سوی فتح‌الله‌زاده و باشگاه استقلال جریمه شدی و در تمرینات حضور نداشتی. در مورد آن روزها صحبت کن.

هیچ ناراحتی از فتح‌الله‌زاده ندارم و اگر هم مدتی صدایم در نیامد به خاطر او بود. افتخار می‌کنم که شاگرد فتح‌الله‌زاده بودم چون او هم مانند من استقلالی‌ است. درست است که ما را از استقلال بیرون انداختند ولی استقلالی واقعی ما هستیم که پول زیادی نمی‌گیریم. هوادار استقلال بداند، بازیکنی که 2،3 میلیارد تومان پول از استقلال می‌گیرد، پولکی است و نمی‌تواند بگوید استقلالی است. مطمئن باشند که روزی به عنوان مربی روی نیمکت استقلال می‌نشینم.

* تسنیم: فکر می‌کنی بتوانی روزی مربی استقلال شوی؟

اصلا به این موضوع شک نداشته باشید. هواداران استقلال امروز این صحبت‌های من را در ذهن‌شان داشته باشند که روزی سرمربی استقلال می‌شوم و در واقع سرمربی بامعرفت استقلال می‌شوم. آنها بدانند که آنقدر عاشق استقلال هستم که در سن 30 سالگی به فکر خداحافظی از فوتبال هستم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon