گروه‌های جهادی دانشگاه مازندران به مناطق محروم اعزام می‌شوند‌

گروه‌های جهادی دانشگاه مازندران به مناطق محروم اعزام می‌شوند‌

خبرگزاری تسنیم: مسئول کانون اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران گفت: گروه های جهادی دانشگاه مازندران از ۳۱ مرداد به مناطق هدف اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، وحید سالخورده اظهار کرد: تعداد 150 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه مازندران در رشته های مختلف و در قالب 10 گروه جهادی، طی یک بازه زمانی 17 روزه، به مناطق محروم شهرستان های بابلسر، بابل، تنکابن و نکا، به فعالیت های فرهنگی، آموزشی، عمرانی، اشتغالزایی و کارآفرینی و سلامت و بهداشت می پردازند.

وی با اشاره به سابقه اعزام هفت ساله دانشجویان این دانشگاه به اردوهای جهادی گفت: ساخت پروژه های عمرانی، مسجد، خانه مسکونی، آبرسانی از تلاش های دانشجویان پرتلاش و جهادگر است.

مسئول کانون اردوهای جهادی افزود: در عرصه فرهنگی تشکیل دوره های مختلف آموزشی، درسی، احکام اسلامی، قرآن، برنامه های مذهبی، اعیاد و ایام الله ها، برگزاری یادواره شهدا و مسابقات فرهنگی از فعالیت های این گروه ها است.

اردوهای جهادی دانشگاه به همت بسیج دانشجویی و با همکاری و هماهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران برگزار می شود.

انتهای پیام/‌ آ
 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon