درخواست سردار باقرزاده از رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ برای یاری مردم غزه

درخواست سردار باقرزاده از رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ برای یاری مردم غزه

خبرگزاری تسنیم: سردار باقرزاده، فرمانده کمیته‌ جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح ، طی نامه‌ای رسمی از «پی‌یر مائوره» رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ برای یاری مردم غزه درخواست استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات را کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته‌ جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح، طی نامه‌ای رسمی از «پی‌یر مائوره» رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ کمک به مردم غزه را درخواست کرد.

در متن این نامه آمده است: با توجه به نقش مثبت کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در جنگ 8روزه رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه، ضروری است این کمیته با استفاده از همه‌ ظرفیت‌ها و امکانات خود در رابطه با جلوگیری از فاجعه انسانی که این روزها در غزه بر مردم مظلوم این قطعه از کره زمین می‌رود، اقدامات لازم را به عمل آورد.

سردار سرتیپ پاسدار سیّد محمّد باقرزاده با تأکید بر «آنچه این روزها در غزه شاهدش هستیم، نمونه بارزی از جنایات جنگی است و در آن مردم بی‌دفاع و غیرنظامی اعم از افراد کهنسال، زنان و کودکان به‌شدت در معرض تجاوز آشکار رژیم سفاک صهیونیستی قرار گرفته‌اند» از رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ درخواست کرد که با اعزام تیم ویژه‌ حقیقت‌یاب و همچنین با استفاده از مراکز منطقه‌ای خود در خاورمیانه نسبت به ارسال خدمات انسانی و پزشکی اقدامات لازم را به عمل آورند.

کمیته بین‌المللی صلیب سرخ، بخش قابل توجهی از اسناد و گزارشات مربوط به جنایات رژیم صهیونیستی در جریان جنگ 8روزه غزه را تهیه و ارائه کرده بود.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران