حضور مردم در روز قدس ارسال پیام "مقاومت تا پیروزی" به مردم عراق و غزه است

حضور مردم در روز قدس ارسال پیام "مقاومت تا پیروزی" به مردم عراق و غزه است

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را ارسال پیام "مقاومت تا پیروزی" به مردم عراق و غزه دانست.

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اهمیت روز قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته، گفت: مردم ما و مردم منطقه امروز به اهمیت روز جهانی قدس، واقف هستند و همواره با حضورشان در راهپیمایی این روز، هوشیاری‌شان را ثابت کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه دشمن از هوشیاری مردم منطقه نسبت به جنایات آن‌ها عصبانی شده تیرهای آخرش را از طریق گروهک‌هایی مانند داعش و امثال آن رها می‌کند، افزود: آن‌ها از این طریق جنایت‌هایی را علیه مردم غزه، عراق و فلسطین مرتکب می‌شوند که در دنیا نیز صدای همه مردم در آمده نسبت به این جنایات اعتراض دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را در هوشیاری مردم کشورهای مسلمان در دفاع از ملت‌های عراق و فلسطین مؤثر دانست و تأکید کرد: امروز رژیم صهیونیستی و آمریکا هیچ توجیهی برای فجایع و جنایاتی که در غزه و عراق انجام می‌دهند، ندارند و به این دلیل فقط از طریق اسلحه، زور و آتش کارشان را نزد افکار عمومی دنیا توجیه می‌کنند.

کوثری ادامه داد: آن‌ها گروهک‌های تروریستی مانند داعش را به راه می‌اندازند تا اقداماتشان را توجیه کنند و وقتی از آن‌ها پرسیده می‌شود که چرا شما که مدعی دفاع از حقوق مسلمانان هستید، با صهیونیست‌ها نبرد نمی‌کنید، پاسخ‌های خنده‌داری می‌دهند و می‌گویند که مسیر دور است.

وی در همین زمینه تصریح کرد: ابوبکر البغدادی که در رأس گروهک تروریستی داعش قرار دارد، عامل سرسپرده صهیونیست‌ها و آمریکا و تربیت شده آن‌هاست که جنایات آن‌ها باید بیش از این به مردم دنیا و وجدان‌های بیدار شناسانده شود و یکی از راه‌های آن حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس و لبیک به فرمان حضرت امام(ره) است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به این نکته که امروز دست استکبار و عمّال دست نشانده آن از قبیل داعش برای مردم آشکار شده است، افزود: بنده معتقدم که حضور پرشور و آگاهانه مردم در راهپیمایی روز قدس نشان می‌دهد که خط مقاومت در منطقه همچنان ادامه دارد و مردم همواره تا بیرون کردن صهیونیست‌ها و عمّال آن‌ها از منطقه دست از حمایت‌شان از مردم غزه و عراق و نقاط مشابه دیگر برنمی‌دارند.

کوثری در ادامه وجه اهمیت و وجه تمایز روز قدس امسال با سال‌های گذشته را جنایات گروهک تروریستی داعش در عراق دانست و گفت: فجایعی که این گروهک تروریستی به‌عنوان بازوی رژیم صهیونیستی برای مقابله با مسلمانان در منطقه و در عراق انجام می‌دهد، باعث شده تا مردم آن‌ها را از این رژیم بدانند و برای مقابله با آن‌ها بیش از گذشته صدای فریاد برآورند و در راهپیمایی روز قدس امسال حضور باشکوه‌تری داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال در حمایت از مردم مظلوم منطقه و به‌خصوص مردم غزه و عراق که همچنان مقاومت می‌کنند، باعث دلگرمی آن‌ها می‌شود و پیام مقاومت بیشتر را تا پیروزی نهایی به آن‌ها منتقل می‌کند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon