۱۲ شهید و ۷۰ زخمی در ساعات اولیه پانزدهمین روز تجاوز اسرائیل به غزه

12 شهید و 70 زخمی در ساعات اولیه پانزدهمین روز تجاوز اسرائیل به غزه

خبرگزاری تسنیم: منابع فلسطینی گزارش دادند که در ساعات اولیه پانزدهمین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ۱۲ فلسطینی شهید و ۷۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سما، برخی منابع در غزه اعلام کردند که 2 فلسطینی در منطقه ابو العجین در دیر البلح واقع در مرکز نوار غزه به شهادت رسیده اند که هنوز هویت آنها مشخص نیست.

وزارت بهداشت غزه نیز اعلام کرد که «ناجی جمال الفجم» در جریان بمباران خان یونس به شهادت رسید و پیش از این نیز برخی منابع در غزه گفتند که سه برادر به نام های یوسف، ابتهال و ایمان الرماحی در جریان بمباران منزلشان در دیر البلح واقع در مرکز نوار غزه به شهادت رسیدند و به این ترتیب شمار شهدای غزه طی 15 روز گذشته از تجاوز رژیم صهیونیستی به 577 شهید و بیش از 3600 زخمی رسید.

از سوی دیگر «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه بامداد امروز سه شنبه اعلام کرد که «عبد الله البحیصی» (25 ساله) در بمباران منزلش در دیر البلح و همچنین «محمد نصر هارون»(33 ساله) در جریان بمباران النصیرات شهید شدند.

بر اساس این گزارش، همچنین «محمود ابو صبحه» در جریان بمباران منزلش در شرق خان یونس و «وائل حرب» نیز در بمباران شهر رفح و «حسن بکر»(60 ساله) در بمباران منزلش در منطقه عائله بکر در غرب غزه به شهادت رسیدند و همچنین 60 نفر دیگر نیز در این بمباران زخمی شدند.

ساعات اولیه بامداد امروز سه شنبه همچنین «مصعب سلامه» (19 ساله) در جریان بمباران منزلش در خان یونس شهید شد.

انتهای پیام/پ

اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان