عابدینی: حق پخش تلویزیونی پرداخت نشود، فیفا ما را محاکمه می‌کند

عابدینی: حق پخش تلویزیونی پرداخت نشود، فیفا ما را محاکمه می‌کند

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال گفت: اگر گزارشی از حق پخش تلویزیونی به فیفا داده نشود، مورد محاکمه قرار می‌گیریم و اتفاقاتی برای فوتبال ایران می‌افتد که خوشایند نخواهد بود.

امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ و اینکه علی کفاشیان اعلام کرده باید 160 میلیارد تومان از سوی صداوسیما برای این امر اختصاص یابد، عنوان کرد: یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده جلسه‌ای خواهیم داشت و موضع رسمی هیئت رئیسه سازمان لیگ در خصوص حق پخش تلویزیونی اعلام خواهد شد.

وی افزود: حق پخش تلویزیونی باید داده شود و اگر این کار صورت نگیرد از روش‌هایی استفاده می‌کنیم که به سود فوتبال نخواهد بود. این حق باشگاه‌ها است و باید وصول شود.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ با بیان اینکه هیچ راهی به غیر از پرداخت پخش تلویزیونی نمانده است، تصریح کرد: باید مسئله پخش تلویزیونی را در داخل کشور حل و مانند فدراسیون‌های سایر کشورهای دنیا عمل کنیم. اگر این کار انجام نشود و گزارشی از حق پخش تلویزیونی به فیفا داده نشود، مورد محاکمه قرار می‌گیریم و اتفاقاتی برای فوتبال ایران می‌افتد که خوشایند نخواهد بود.

عابدینی در مورد خداحافظی علی کریمی از دنیای فوتبال گفت: کریمی یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران بود که اخلاقه حسنه‌ای داشت و در زمینه مسائل اجتماعی هم رفتارهای خوبی از خود نشان می‌داد. کریمی از بازی کردن خداحافظی کرده اما از خودِ فوتبال خداحافظی نکرد. او می‌تواند مربی بزرگی برای تیم ملی ایران شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon