دونگا: نیمار بهتر است روی فوتبالش تمرکز کند


دونگا: نیمار بهتر است روی فوتبالش تمرکز کند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی جدید تیم ملی برزیل تاکید کرد که از این به بعد نخواهد پذیرفت که ستاره خط حمله تیمش در اردوی‌های سلسائو به چیزی جز افزایش آمادگی خود برای حضور در بازی‌های این تیم روی چیز دیگری تمرکز کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس دونگا، سرمربی جدید تیم ملی برزیل که هفته گذشته به عنوان جانشین لوئیز فلیپه اسکولاری انتخاب شد به نیمار هشدار داد زمانی که در اردوی سلسائو حضور پیدا می‌کند حق ندارد درگیر مسائلی حاشیه‌ای همچون تبلیغات برای برند خود شود.

نیمار در سال‌های اخیر و به خصوص از زمان انتقالش به بارسلونا به ستاره اصلی تیم ملی برزیل تبدیل شده است اما ظاهراً دونگا گرایش ستاره جوان تیمش به مسائل حاشیه‌ای در بازی‌های ملی و همچنین تمایل او به تغییر مداوم مدل‌های موی خود را نمی‌پسندد.

دونگا به شبکه گلوبو اسپورت گفت: در سراسر دنیا نیمار برای تیم ملی برزیل یک نماد است اما ما نمی‌خواهیم که تیم‌مان برای نیمار بازی کند. ما می‌خواهیم نیمار برای تیم بازی کند. ما در تیم ملی برزیل قصد داریم ساختاری ایجاد کنیم که در آن به نیمار اجازه داده می‌شود تاثیرگذار ظاهر شود و بتواند سرنوشت بازی را تغییر دهد.

دونگا افزود: تمرکز اصلی تمام بازیکنان ما روی تیم ملی معطوف باشد. برای آنها فوتبال و نه بازاریابی باید دغدغه اصلی باشد. نیمار زمانی که مصاحبه می‌کند یا باید کلاه تیم ملی را بر سرش بگذارد یا اصلاً نباید کلاهی بر سر داشته باشد. در اینجا هیچ کسی حق ندارد از مصاحبه‌ها به عنوان ابزاری برای تبلیغ لوگوی خودش استفاده کند. هیچ تیمی اجازه چنین کاری را به بازیکنانش نمی‌دهد و برزیل هم باید از این قاعده پیروی کند.

کاپیتان پیشین سلسائو که در جام جهانی 2010 نیز هدایت این تیم را برعهده داشت، تصریح کرد: من نمی‌خواهم بازیکنانم در اردوی تیم ملی دغدغه آرایش مدل موی خود را داشته باشند. آنها می‌توانند این کارها را قبل از حضور در اردوی تیم ملی انجام دهند. تمرکز آنها باید روی کاری باشد که در زمین بازی انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon