توافق اینتر و ساوتهمپتون برای انتقال اوسوالدو به جوزپه مه‌آتزا


توافق اینتر و ساوتهمپتون برای انتقال اوسوالدو به جوزپه مه‌آتزا

خبرگزاری تسنیم: نراتزوری برای خدمت گرفتن مهاجم ایتالیایی ساوتهمپتون با این تیم انگلیسی به توافق رسیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مقدمات انتقال پابلو اوسوالدو، مهاجم ایتالیایی ساوتهمپتون به اینتر فراهم شد، چرا که طرفین بر سر این جابه‌جایی به توافق رسیده‌اند.

از روز سه‌شنبه گزارش‌هایی در رسانه‌های ایتالیایی و انگلیسی منتشر شد مبنی بر اینکه مذاکراتی میان ساوتهمتون و اینتر آغاز شده که هدف آنها انتقال مهاجم پیشین رم به ورزشگاه جوزپه مه‌آتزاست. در برخی از این گزارش‌ها همچنین عنوان شد که اینتر در عوض به خدمت گرفتن اوسوالدو از ساوتهمپتون، سفیر تایدر، هافبک الجزایری خود را به «قدیس‌ها» می‌دهد.

امروز (پنجشنبه) شبکه اسکای اسپورت ایتالیا و نشریه گاتزتا دلواسپورت اعلام کردند که نمایندگان اینتر و ساوتهمپتون برای جابه‌جایی اوسوالدو به توافق رسیده‌اند و این انتقال به انتقال تایدر بستگی ندارد.

طبق اعلام این دو رسانه، تکلیف انتقال تایدر به انگلیس هنوز مشخص نیست اما اینتر توانسته اوسوالدو را به صورت قرضی و بدون پرداخت هیچ رقم اولیه‌ای به خدمت بگیرد و این امکان برایش فراهم شده است که در پایان فصل با پرداخت هفت میلیون یورو او را بخرد و با این بازیکن 28 ساله قراردادی با حقوق سالیانه میلیون یورو به اضافه سایر پاداش‌ها ببندد.

در همین حال گفته می‌شود که المپیاکوس هم خواهان به خدمت گرفتن اوسوالدو شده و حاضر است به او سالیانه 2.5 میلیون یورو حقوق بدهد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon