نوروزی: استرس داشتم، جبران می‌کنم/ امیدوارم لیاقت تشویق‌ها را داشته باشم

نوروزی: استرس داشتم، جبران می‌کنم/ امیدوارم لیاقت تشویق‌ها را داشته باشم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی در پرسپولیس و راضی کردن هواداران واقعا سخت است و من هم کمی استرس داشتم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم رضا نوروزی که اولین بازی رسمی‌اش را برای سرخپوشان برابر نفت انجام داد چند فرصت گلزنی به دست آورد اما موفق به گلزنی نشد. نوروزی در مورد توقف پرسپولیس در اولین بازی، گل نزدنش در بازی مقابل نفت و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرگزاری تسنیم پاسخ داد.

تسنیم: در مورد بازی با نفت و از دست دادن 2 امتیاز حساس چه صحبتی داری؟

 تیم ما فرصت‌های خوبی داشت که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. البته نباید فراموش کرد که نفت تهران هم تیم بسیار خوب و امسال مدعی قهرمانی است. ما بدنسازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم که نتیجه‌اش را در آینده خواهیم دید. بدن بازیکنان هنوز در افت است و این بدن‌ها به اصطلاح «ول» نکرده است. مطمئنا شرایط در هفته‌های آینده بهتر خواهد شد. با این حال ما بابت از دست دادن 2 امتیاز حساس در این بازی افسوس خوردیم و امیدوارم در بازی‌های آینده این نتیجه را جبران کنیم.

تسنیم: جمعه روز تو نبود، درست است؟

بله، متاسفانه بدشانسی آوردم. دوست داشتم در اولین بازی گل بزنم و تمام سعی و تلاشم را انجام دادم ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

تسنیم: قبل از بازی و همچنین در جریان بازی استرس نداشتی؟

من قبل از بازی با بچه‌ها حرف زدم و آنها به این موضوع اشاره کردند که احتمال دارد فضا برای من کمی سنگین باشد. بازی در پرسپولیس و راضی کردن هواداران واقعا سخت است. کمی استرس داشتم ولی به مرور زمان شرایط برایم بهتر شد. اگر گل می‌زدم خیلی عالی می‌شد ولی این اتفاق نیفتاد.

تسنیم: هواداران پرسپولیس هم حسابی تشویقت کردند...

از همه آنها ممنون هستم. هواداران پرسپولیس حتی بعد از اینکه چند فرصت گلزنی را از دست دادم تشویقم کردند. امیدوارم لیاقت تشویق آنها را داشته باشم و مطمئن باشید محبت آنها را جبران می‌کنم.

تسنیم: بازیکنان پرسپولیس از داوری شاکی بودند.

داوری در مجموع خوب نبود. داور یک پنالتی صددرصد برای ما نگرفت و اخراج کفشگری هم درست نبود.

تسنیم: به نظر تو قرعه پرسپولیس نسبت به استقلال در هفته‌های ابتدایی سخت‌تر است؟

دقیقا همین طور است. ما در بازی بعدی باید در اهواز مقابل فولاد قرار بگیریم ولی قرعه استقلال بهتر از ما است. البته ما بازی‌های سخت را در هفته‌های ابتدایی پشت سر می‌گذاریم و امیدواریم امتیازهای لازم را بگیریم.

تسنیم: امتیاز گرفتن در گرمای اهواز سخت نیست؟

سخت است ولی باید تحمل کنیم. هدف ما قهرمانی است و باید در هر شرایطی به پیروزی برسیم. امیدوارم این تساوی را در بازی با فولاد جبران کنیم.

انتهای پیام/
 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon