متکی بودن به بازیکنان نامی در فوتبال ‌امروزی اشتباه است

متکی بودن به بازیکنان نامی در فوتبال ‌امروزی اشتباه است

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: به اعتقاد من تیم نباید وابسته به بازیکنان نامی باشد و این در فوتبال مدرن و امروزی اشتباه است، باید از جوانان که انگیزه زیادی دارند استفاده کرد.

فرشاد احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، اظهار کرد: دیدار مقابل فولاد بازی اول بود و شرایط بسیار سختی مقابل این تیم داشتیم و با توجه به این‌که بدن بازیکنان خسته بود و زمان کمی از بدن‌سازی تیم سپری‌شده است ولی با حمایت هواداران و لطف خداوند موفق شدیم سه امتیاز را به دست آوریم.

وی افزود: بازی اول شرایط سختی دارد و با توجه به این‌که هیچ شناختی از تیم فولاد نداشتیم و بازی اول شرایط متفاوتی داشت و ناهماهنگی‌هایی در تیم بود موفق شدیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم و از نتیجه به‌دست‌آمده رضایت داریم و امیدوارم مثل بازی قبل مقابل ذوب‌آهن نیز پیروز از زمین‌بازی خارج شویم.

بازیکن تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: شناخت زیادی از ذوب‌آهن نداریم و در فصل قبل هم دو دیدار با این تیم داشتیم که نتایج خوبی گرفتیم ولی امسال این تیم تغییرات زیادی داشته است و امیدواریم با آنالیز خوب مربیان تیم و حمایت هواداران تراکتورسازی نتیجه خوبی مقابل این تیم کسب کنیم.

احمدزاده از هواداران تراکتورسازی خواست مقابل ذوب‌آهن از این تیم حمایت کنند و گفت: به خاطر این‌که این بازی خارج از تبریز است احتمال حضور هواداران کم است ولی امیدوار هستیم هواداران از تیم حمایت کنند و پشتیبان تیم باشند.

وی تصریح کرد: دلیل اینکه در بازی اول استقبال خوبی از بازی نشده بود می‌تواند خروج بازیکنان اصلی و نامی تیم باشد و با آمدن بازیکنان جوان به تیم هواداران ترس دارند که تیم نتواند نتایج خوبی کسب کند. به اعتقاد من تیم نباید وابسته به بازیکنان نامی باشد و این در فوتبال مدرن و امروزی اشتباه است و باید از جوانان که انگیزه زیادی دارند استفاده کرد.

بازیکن تیم تراکتورسازی تأکید کرد: تیم تراکتورسازی امسال بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای جذب کرده و تیم بسیار خوبی دارد و با حمایت هواداران می‌تواند موفق باشد که انتظار داریم هواداران این تیم را تنها نگذارند.

احمدزاده با اشاره به عملکرد مثبت ادینهو گفت: ادینهو بازیکن خوبی است و ازلحاظ فنی و فیزیکی شرایط مطلوبی دارد و می‌توان گفت بهترین هافبک لیگ است و امیدوار هستیم با آمدن این بازیکن به تراکتورسازی بتواند کمک تیم باشد و بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در مورد احتمال حضور دوباره انصاری‌فرد در تراکتورسازی ادامه داد: کریم انصاری‌فرد بازیکن تأثیرگذاری است و سال گذشته نشان داد بازیکن تراز بالایی است و با آمدن این بازیکن به تراکتور تیم شرایط بسیار خوبی می‌تواند داشته باشد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon