توضیحات وزیر علوم قانع‌کننده نبود/ فردا درباره استیضاح تصمیم‌گیری می‌کنیم

توضیحات وزیر علوم قانع‌کننده نبود/ فردا درباره استیضاح تصمیم‌گیری می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: یکی از طراحان استیضاح وزیر علوم گفت که توضیحات فرجی‌دانا در جلسه امروز برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی قانع‌کننده نبوده و متقاضیان استیضاح فردا درباره این عضو کابینه تصمیم‌گیری خواهند کرد.

علی‌اصغر زارعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و یکی از طراحان استیضاح وزیر علوم در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم در تشریح جزئیات جلسه امروز استیضاح‌کنندگان با فرجی‌دانا، گفت:‌ در این جلسه، آقای وزیر از عملکرد خود گزارشی به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: نمایندگان سؤالات خود را از وزیر علوم پرسیدند و آقای فرجی‌دانا هم پاسخ گفت اما در مجموع نمایندگان پاسخ‌های وزیر علوم را قانع‌کننده ندانستند.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین گفت: توضیحات امروز فرجی‌دانا در مورد اقداماتی که قرار بود برای رفع دغدغه‌های استیضاح کننده‌گان انجام دهد، قانع‌کننده نبود.

وی تأکید کرد: قرار است گزارش نتیجه جلسه امروز به استیضاح کنندگان ارائه شود تا آنها به‌صورت جمعی در جلسه‌ای که ظهر فردا برگزار خواهد شد، درباره استیضاح تصمیم‌گیری کنند.

زارعی در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است رئیس‌ مجلس همانند گذشته برای استیضاح فرجی‌دانا پادرمیانی کند، گفت: خیر، ما چنین برنامه‌ای نداریم.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon