ائتلاف معارضان سوریه سازمان ملل را به حمله هوایی به مواضع داعش دعوت کرد

ائتلاف معارضان سوریه سازمان ملل را به حمله هوایی به مواضع داعش دعوت کرد

خبرگزاری تسنیم: نماینده ائتلاف معارضان سوریه در سازمان ملل از این سازمان خواسته است تا مواضع داعش در سوریه را بمباران کنند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری القدس العربی، نجیب غضبان نماینده ائتلاف معارضان سوریه در سازمان ملل، قطعنامه تحریم داعش از سوی  شورای امنیت سازمان ملل را گامی مثبت برای مقابله با خطر گروه‌های افراط گرا در منطقه دانست.

وی ادامه داد که این قطعنامه تنها یک گام است و به یک برنامه بین المللی کامل برای مقابله با تهدید داعش نیاز است.

غضبان تاکید کرد حل کردن مشکل داعش تنها در بلند مدت و با ازبین برد افراط گرایان در عراق و سوریه ممکن است، وی اعلام کرد که ائتلاف معارضان سوریه خواهان حمله هوایی به مواضع داعش در سوریه است.

این درحالی است که پیشتر گروه تروریستی داعش اعلام کرده بود اعضای ائتلاف معارضان سوریه «هدف مشروع» این گروه هستند.

«ابو محمد العدنانی» سخنگوی رسمی داعش در پیامی صوتی با خطاب قرار دادن عناصر این گروه شورشی گفته بود: «حمله کنید به آنها حمله ابوبکر وار، آنها را خرد خرد و توطئه را در مهد نابود کنید.»

سخنگوی داعش نیز به شورشیان معارض هشدار داد «قسم به خدا، هیچ یک از شما باقی نخواهید ماند و شما را برای پیروانتان عبرت قرار می دهیم.»

وی همچنین گفت: «کسانی که مبارزان (تروریست های داعش) را هدف قرار می دهند باید توبه کنند و ما به آنها امان نامه می دهیم و با آنها صلح و دوستی برقرار می کنیم. باید بدانید که اعضای دولت اسلامی در عراق و شام شیرهای گرسنه ای هستند که خون شراب آنها است و اعضای بدن مونسشان.»

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان