باشگاه در جذب بازیکنان جدید تیم فوتبال مس کرمان دخالت نمی‌کند


باشگاه در جذب بازیکنان جدید تیم فوتبال مس کرمان دخالت نمی‌کند

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان گفت: این باشگاه درجذب بازیکنان جدید برای تیم فوتبال مس دخالتی ندارد و تنها پس از تائید کادر فنی، با بازیکن وارد مذاکره می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، فتح الله نژاد زمانی عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: در حال حاضر تمام برنامه‌‌ریزی‌های باشگاه مس بر مبنای صعود به لیگ برتر است.

وی با ابراز رضایت از روند جذب بازیکنان برای حضور موفق در لیگ دسته یک فوتبال کشور،بیان کرد: طبق برنامه در حال جذب بازیکنان هستیم و مراحل آماده سازی نیز زیر نظر کادر فنی انجام خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان از تلاش تیم مس برای صعود مجدد به لیگ برتر خبر داد و تصریح کرد: کرمان یکی از بهترین زیر ساخت‌های فوتبال کشور را در اختیار دارد و باید از تمام امکانات برای صعود استفاده کرد.

نژاد زمانی، افزود: تصمیم‌گیری در زمینه جذب بازیکنان برعهده کادر فنی است و در شرایط تاکید کادر فنی بازیکنان با باشگاه وارد مذاکره شده و در نهایت جذب می‌شوند.

وی، خاطرنشان کرد: همه به دنبال ایجاد شرایط مناسب برای تشکیل یک تیم فوتبال قدرتمند هستند و تنها هدف صعود مجدد تیم فوتبال مس کرمان به لیگ برتر است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon