القسام تاسیسات دریایی گازی اسرائیل را هدف قرار داد

القسام تاسیسات دریایی گازی اسرائیل را هدف قرار داد

خبرگزاری تسنیم: گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس برای اولین بار تاسیسات دریای گازی اسرائیل نزدیک سواحل غزه را مورد هدف قرار داده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری المیادین، گردان‌های القسام برای اولین بار تاسیسات گازی دریایی اسرائیل و نزدیک سواحل غزه را مورد هدف قرار داده‌اند. المیادین همچنین گزارش داد که القسام پایگاه نظامی "رعیم" را با یک فروند خمپاره 120 هدف قرار داده است.

القسام همچنین مرکز نظامی "ناحل عوز" را با سه فروند موشک هدف گرفت.

گردان‌های الاقصی نیز پایگاه نظامی کسوفیم را با دو فروند موشک 107 هدف قرار داد.

همچنین "گردان‌های عزالدین قسام" شاخه نظامی حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد، دشمن صهیونیستی هر بار خیانت، فریبکاری و جنایات خود را ثابت می‌کند و آخرین خیانت و جنایت آن، تجاوز عصر دیروز و ساعاتی قبل از پایان مدت آتش‌بس بوده است که اقدام به عملیات هوایی وحشیانه علیه غیرنظامیان بی‌گناه کرد.

گردان‌های شهید عزالدین قسام با اعلام شلیک راکت‌هایی به «تل‌آویو»، «قدس»، فرودگاه «بن‌گوریون» و «کریات ملاخی»، «نتیفوت»، «بئر السبع»، «المجدول» و «سدیروت» در سرزمین اشغالی، در بیانیه خود به تشریح سه موضوع در این زمینه پرداخت و تأکید کرد «اولا، این حملات راکتی در پاسخ به اقدام دشمن در نقض آتش‌بس و ارتکاب جنایات علیه ملت ما بویژه بمباران وحشیانه خانواده "دلو" در محله شیخ رضوان در شمال غزه است.

گردان‌های قسام افزود: این نخستین پاسخ مقاومت به جنایت‌های دشمن است و دشمن با نقض فریبکارانه آتش‌بس در واقع درهای جهنم را به روی خود گشود و به یاری خداوند تاوان سختی پس خواهد داد.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان