بارسلونا دوباره دست به دامان دادگاه عالی ورزش می‌شود


بارسلونا دوباره دست به دامان دادگاه عالی ورزش می‌شود

خبرگزاری تسنیم: سران آبی و اناری‌پوشان کاتالونیا برای لغو محرومیت خود از فعالیت در دو بازار آینده نقل وانتقال بازیکنان دست به دامان دادگاه عالی ورزش خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته استیناف فیفا امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که محرومیت یک ساله باشگاه بارسلونا از خرید بازیکن به جرم عقد قرارداد با بازیکنان خارجی زیر 18 سال پابرجاست و کاتالان‌ها از ابتدای سال 2015، در دو پنجره نقل و انتقالات (یک سال) حق خرید بازیکن از داخل یا خارج فوتبال اسپانیا را ندارند.

در واکنش به پا برجا ماندن حکم کمیته انضباطی فیفا، باشگاه بارسلونا در سایت خود بیانیه‌ای منتشر کرده و از تصمیم این باشگاه برای فرجام‌خواهی از دادگاه عالی ورزش (CAS) خبر داده است.

در این بیانیه آمده است: به دنبال انتشار حکم کمیته استیناف فیفا در خصوص تخطی باشگاه بارسلونا از قوانین بازار نقل وانتقالات و عقد قرارداد با بازیکنان زیر 18 سال، این باشگاه اعلام می‌کند که به دفاع از حقوق خود با فرجام خواهی از عالی‌ترین نهاد قضاوت در دنیای ورزش، دادگاه عالی ورزش (CAS) ادامه می‌دهد. باشگاه بارسلونا به هیچ وجه حاضر نیست قطعنامه‌ای را بپذیرد که با فلسفه کاری‌اش در آکادمی لاماسیا، جایی که در دنیا به خاطر آموزش‌های آکادمیک و علوم انسانی‌اش معروف است، تضاد داشته باشد.

محرومیت باشگاه بارسلونا در صورت تایید شدن توسط CAS آبی و اناری‌پوشان کاتالونیا را تا ابتدای فصل آینده از خرید بازیکن منع می‌کند.

امید بارسایی‌ها به لغو مجازات آنها در حالی است که این دادگاه هفته گذشته حاضر نشد محرومیت کمیته انضباطی فیفا برای لوئیز سوارز، مهاجم اروگوئه‌ بارسلونا را به خاطر جنجالی که در جام جهانی 2014 آفرید لغو کند.

انتهای پیام/1

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon