رسانه‌های انقلاب اسلامی می‌توانند هژمونی رسانه‌های صهیونیستی در دنیا را بشکنند

رسانه‌های انقلاب اسلامی می‌توانند هژمونی رسانه‌های صهیونیستی در دنیا را بشکنند

خبرگزاری تسنیم: یک کارشناس مسائل استراتژیک گفت: رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی می‌توانند به عنوان یک قدرت حرف خود را به گوش جهانیان رسانده و هژمونی رسانه‌های صهیونیستی در دنیا را بشکنند.

قدیری ابیانه در دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: یکی از تجربیاتی که ما می‌توانیم از دنیا بیاموزیم تجربه دو خبرگزاری آسوشیتدپرس و یونایتدپرس آمریکا است.

وی افزود: این دو خبرگزاری بین‌المللی قسمت عظیمی از افکار مورد نظر رسانه‌های جهان را پوشش می‌‌دهند یعنی بسیاری از رسانه‌های جهان اخبار این دو خبرگزاری را به زبان خود ترجمه کرده و از آن استفاده می‌کنند.

این کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به اینکه با گذری که از دومین نمایشگاه رسانه‌ای دیجیتال انقلاب اسلامی داشتم متوجه داشتم که رسانه‌های بسیاری در عرصه فضای مجازی به صورت پراکنده در حال فعالیت هستند گفت: این رسانه‌ها که در عرصه فضای مجازی فعالیت می‌کنند از امکانات مختلفی برخوردار هستند. که امیدواریم با تشکیل چنین نمایشگاه‌های هم‌افزایی این رسانه‌ها بیشتر شده و بتوانیم همانند بعضی از رسانه‌های تاثیرگذار جهان در عرصه اطلاع‌رسانی تاثیرگذاری داشته باشیم. 

قدیری ابیانه بیان کرد: اگر رسانه‌های انقلابی فعال در فضای مجازی که در شهرهای مختلف فعالیت می‌کنند در یک حلقه بزرگتری به هم متصل شوند می‌توانند کارهای بزرگتری انجام دهند. 

وی ادامه داد: امروزه کشوری که از اخبار عمومی جهان را در کنترل داشته باشد قدرت را در اختیار دارد و بسیاری ازصاحبان سرمایه از رسانه‌ها به عنوان یک قدرت استفاده می‌کنند امیدواریم رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی بتوانند سخنان خود را به گوش جهانیان برسانند و از این طریق هژمونی رسانه‌های صهیونیستی را در دنیا شکسته و افکار عمومی را از سلطه آنها رها کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon