مرفاوی به داد پرسپولیسی‌ها می‌رسد؟

مرفاوی به داد پرسپولیسی‌ها می‌رسد؟

خبرگزاری تسنیم: در لیگ چهاردهم و تا هفته پنجم، دوئل‌‌هایی بین مربیان استقلال و پرسپولیس انجام شده و در طول فصل نیز شاهد این رقابت خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، صمد مرفاوی با صبای قم فردا (شنبه) در حالی مقابل علی دایی و پرسپولیسی‌ها قرار می‌گیرد که پیش از این تنها یک پیروزی مقابل این تیم بدست آورده که آن هم همراه با مس کرمان در لیگ 90 - 89 بود. مرفاوی با تیم‌های استقلال، مس کرمان و صبای قم مقابل پرسپولیس قرار گرفته که در 8 بازی، 3 شکست و 4 تساوی و تنها یک پیروزی بدست آورده است.

بازی‌های رودروی مرفاوی با هدایت صبا مقابل پرسپولیس 2 بازی بوده که حاصل آن یک تساوی و یک شکست بوده است.

در لیگ چهاردهم دوئل‌‌های زیادی بین مربیان استقلال و پرسپولیس اتفاق افتاده و در طول فصل نیز شاهد این دوئل‌‌ها خواهیم بود. در فصل جاری، مربیگری 8 تیم برعهده افرادی است که سابقه حضور در استقلال و پرسپولیس را داشته و همین موضوع باعث جذابیت مسابقات شده است.

از مربیان پرسپولیسی‌ که امسال روی نیمکت تیم‌ها می‌نشینند، باید به یحیی گل‌محمدی سرمربی ذوب‌آهن، مهدی تارتار سرمربی گسترش فولاد، حمید استیلی سرمربی راه‌آهن و علی دایی سرمربی پرسپولیس اشاره کرد. از استقلالی‌ها هم علیرضا منصوریان سرمربی نفت‌ تهران، صمد مرفاوی سرمربی صبای قم، رسول خطیبی سرمربی تراکتورسازی تبریز و امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال را نام برد.

تا هفته پنجم این فصل، 5 بار مربیان استقلالی و پرسپولیسی روبه‌روی هم قرار گرفته‌اند که مربیان استقلالی 2 بار پرسپولیسی‌ها را شکست داده، 2 بازی هم مساوی شده و مربیان پرسپولیسی هم فقط در یک دیدار پیروز شده‌اند.

در هفته اول 3 بازی بین این مربیان برگزار شد. صبای قم با مرفاوی توانست 2 بر یک ذوب‌آهن را با یحیی گل‌‌محمدی شکست دهد. استقلال با امیر قلعه‌نویی توانست راه‌آهنِ حمید استیلی را 2 بر یک مغلوب کند و نفت با علیرضا منصوریان، پرسپولیسِ دایی را یک بر یک متوقف کرد.  در هفته دوم پرسپولیسی‌ها موفق‌تر بودند و راه‌آهن با استیلی، نفت را 2 بر یک برد و بازی ذوب‌آهن و تراکتورسازی بدون گل مساوی تمام شد. در هفته‌های سوم و چهارم و پنجم خبری از جدال مربیان سرخابی روی نیمکت نبود.

حالا در هفته ششم شاهد 2 دوئل دیگر روی نیمکت‌ها خواهیم بود. استقلال با امیر قلعه‌‌نویی میزبان گسترش فولادی است که مهدی تارتار را روی نیمکت خود می‌بیند. صبا هم با مرفاوی از پرسپولیس علی دایی پذیرایی می‌کند. باید دید که در پایان فصل برنده دوئل مربیان استقلالی و پرسپولیسی چه کسانی خواهند بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon