تیموریان نیمکت آبی‌پوشان را ترک کرد/ حضور برخی تماشاگران با عکس حجازی

تیموریان نیمکت آبی‌پوشان را ترک کرد/ حضور برخی تماشاگران با عکس حجازی

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال استقلال در اواسط نیمه اول نیمکت این تیم را برای لحظاتی ترک کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار تیم‌های استقلال و گسترش‌فولاد تبریز از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 19 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که نیمه نخست با برتری 2 بر صفر استقلال به پایان رسید.

*تعدادی از هواداران استقلال که خود را برای تماشای این بازی به ورزشگاه رسانده‌اند با به تن داشتن پیراهن‌هایی با عکس ناصر حجازی روی سکوها حضور دارند.

*آندرانیک تیموریان که در ترکیب اصلی استقلال حضور نداشت و روی نیمکت نشسته بود، در اواسط نیمه اول نیمکت این تیم را ترک کرد و به تونل ورزشگاه آزادی رفت. تیموریان بعد از حضور دوباره‌اش در زمین به پشت دروازه رفت تا خودش را گرم کند.

*در دقیقه 28 جابر انصاری در محوطه جریمه استقلال سرنگون شد و مهدی تارتار در کنار زمین و با حرکات جالبی اعتقاد به پنالتی داشت و معتقد بود مدافع استقلال مهاجم تیمش را «هُل» داده است اما داور چنین نظری نداشت.

*پس از گذشت 30 دقیقه از زمان بازی و در حالی که بازی بدون گل دنبال می‌شد شماری از هواداران استقلال به بازی تیم‌شان انتقاد کردند و معتقد بودند بازیکنان این تیم باید در ورزشگاه آزادی بازی بهتری را به نمایش بگذارند.

* آرش برهانی پس از گلزنی در دقیقه 39 پیراهن شماره 9 استقلال را که در سال‌های دور در اختیار غلامحسن مظلومی بود، به دوربین‌های تلویزیونی نشان داد تا از پیشکسوت این باشگاه که اکنون در بستر بیماری است یادی کرده باشد.

*تعدادی از لیدرهای باشگاه استقلال بدون مشکل در جایگاه خبرنگاران رفت وآمد می‌کردند.

*هنگامی که امید ابراهیمی برای زدن ضربه پنالتی پشت توپ ایستاده بود، هواداران این تیم چراغ گوشی‌های تلفن همراه خود را روشن کرده بودند و فضای جالبی روی سکوها به وجود آمده بود.

*هواداران استقلال پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیم‌شان و بین دو نیمه شروع به خواندن سرود قهرمانی کردند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon