در ورزشگاه تبریز برخورد خوبی با تماشاگران صورت نمی‌گیرد/ دلیر «روبن» تیم ماست

در ورزشگاه تبریز برخورد خوبی با تماشاگران صورت نمی‌گیرد/ دلیر «روبن» تیم ماست

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد یکی از دلایل عدم استقبال هواداران از بازی‌های این تیم برخورد نامناسبی است که با آنها در ورزشگاه صورت می‌‌گیرد.

مهدی کیانی در  گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ابتدا در مورد برتری تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان و حضور تراکتورسازان در رده دوم جدول گفت: خدا را شکر که باز هم در  خانه بردیم و رکورد بردهای خانگی ما ادامه پیدا کرد. امسال تیم جوان و یکدستی داریم و به  معنای واقعی در تمرینات روی نقاط ضعف و قدرت حریف کار می‌‌کنیم. از طرفی حمایت تماشاگران و دعای مردم آذربایجان هم به کمک تراکتورسازی می‌آید. امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

وی در خصوص اینکه چرا تماشاگران تراکتورسازی استقبال سال‌های گذشته را از بازی‌های این تیم ندارند؟، تأکید کرد: فکر می‌‌کنم آنها کمی با تیم قهر هستند ولی شک ندارم که قلب‌شان با تراکتورسازی است و موفقیت این تیم برای‌شان مهم است. من اعتقاد دارم در استادیوم تبریز برخورد خوبی با هواداران تراکتورسازی صورت  نمی‌گیرد. در همه جای دنیا کاری می‌‌کنند که تماشاگران به استادیوم بیاید. در اینجا هم باید قدر این تماشاگران را بدانیم. من از مسئولان تقاضا دارم که به طرفداران فوتبال در تبریز اهمیت بدهند و آنها را به استادیوم بکشند.

کاپیتان تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که «آیا تیمش امسال می‌‌تواند مدعی جدی قهرمانی باشد؟»، اظهار داشت: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و بازی به بازی پیش می‌‌رویم. الان صحبت کردن در مورد قهرمانی زود است و مهم این است که در حال حاضر فقط امتیازها را جمع کنیم. امیدوارم در نهایت تیمی قهرمان شود که لیاقتش را دارد.

کیانی با بیان اینکه تراکتورسازی هم می‌تواند جزو مدعیان باشد، در مورد درخشش محسن دلیر هم خاطرنشان کرد: همه در تراکتورسازی دلیر را  دوست دارند و او آرین روبن تیم ماست. محسن بچه بسیار بامعرفت و درستی است که نان صداقتش را می‌‌خورد. خوشحالیم که دلیر امسال توانسته شایستگی‌های خود را نشان دهد. امیدوارم او در بازی‌های آینده هم برای تراکتورسازی گلزنی کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon