نظمی: از پرسپولیس هم ۳ امتیاز را می‌خواهیم/ پاداش ادینیو به قوتش باقی است

نظمی: از پرسپولیس هم 3 امتیاز را می‌خواهیم/ پاداش ادینیو به قوتش باقی است

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: در دیدار روز جمعه مقابل پرسپولیس هم به دنبال پیروزی خواهیم بود.

جمشید نظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره ادامه روند موفقیت‌های این تیم اظهار داشت: خوشبختانه مقابل نفت مسجد سلیمان بازی خوبی انجام دادیم و مقتدرانه پیروز شدیم. من با اینکه از مالزی آمده بودم اما خودم را به ورزشگاه رساندم. تیم در این بازی با عملکرد گروهی مناسب توانست 3 امتیاز را با نتیجه خوب 3 بر صفر کسب کند.

وی افزود: هدف ما ادامه دادن این روند است و قطعا در دیدار مقابل پرسپولیس هم به دنبال کسب 3 امتیاز خواهیم بود تا نخستین برتری خارج از خانه را کسب کنیم. پرسپولیس تیم خوبی است اما تراکتورسازی شرایط ایده‌آلی پیدا کرده است.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد سفرش به مالزی خاطرنشان کرد: 160 هزار دلار مربوط به باشگاه تراکتورسازی را از AFC دریافت کردم، البته مبلغی هم به دلیل پرتاب مواد محترقه در جریان بازی‌های تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا از باشگاه جریمه گرفته شد.

نظمی در مورد اینکه با این مبلغ مشکلات درون تیم برطرف خواهد شد یادآور شد: در تیم مشکلی وجود ندارد و حاشیه‌ها برطرف شده، ضمن آنکه پاداش بازیکنان طبق برنامه پرداخت شده و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

وی درباره اینکه گفته بود اگر ادینیو آقای گل شود، 20 هزار دلار پاداش خواهد گرفت و این بازیکن هم روند گلزنی‌هایش ادامه دارد، تصریح کرد: بر سر حرفمان هستیم و در صورت آقای گلی پاداش ادینیو سر جایش خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد رقابت این تیم در صدر جدول تاکید کرد: در این فصل هدف ما قهرمانی در لیگ برتر است. اکنون در ابتدای راه هستیم و باید روند خوب را ادامه دهیم تا به قهرمانی برسیم.

نظمی در مورد حضور کم تعداد تماشاگران یادآور شد: امیدواریم هواداران حضور بیشتری داشته باشند. پخش تلویزیونی در حضور آنها تاثیر دارد اما معتقدم با توجه به عملکرد خوب تراکتورسازی حمایت بیشتر و بهتری از تیم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon