نجف‌نژاد: آقای گودرزی! مجلس اهل مماشات نیست/ هم کارت زرد می‌دهیم، هم استیضاح می‌کنیم

نجف‌نژاد: آقای گودرزی! مجلس اهل مماشات نیست/ هم کارت زرد می‌دهیم، هم استیضاح می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: اگر وزیر ورزش از کارت زرد نمی‌ترسد، مجلس هم اهل مماشات نیست و اگر راندمان کاری نبیند به وظیفه خود عمل کرده و بحث استیضاح را دستور کار قرار می‌دهد.

مقداد نجف‌نژاد، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل گسترش فولاد و صدرنشینی این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: تیم را برای قهرمانی بسته‌ایم و به دنبال موفقیت در لیگ برتر و جام حذفی هستیم. با توجه به اینکه امسال در آسیا حضور نداریم، باید با نتایج خوب در فصل جاری بار دیگر به لیگ قهرمانان آسیا بازگردیم.

عضو هیئت مدیره استقلال با بیان اینکه «در مجموعه استقلال هماهنگی حاکم است»، تصریح کرد: همه از مدیرعامل باشگاه، هیئت مدیره، سرمربی و بازیکنان همدل هستند تا استقلال نتایج در خور شأن نام این باشگاه را کسب کند. با توجه به روندی که استقلال در پیش گرفته، به اعتقاد من با امتیازات زیاد قهرمان شده و رکورد می‌زنیم.

نجف‌نژاد در مورد اینکه به نظر می‌رسد حتی با وجود اختلاف در این باشگاه اتحاد بیشتری در مجموعه استقلال نسبت به پرسپولیس وجود دارد، عنوان کرد: هر زمان این دو باشگاه با شکستی روبرو می‌شوند، دچار حاشیه می‌شوند. اگر استقلال امروز جایگاه پرسپولیس را داشت، این برخوردها با تیم صورت می‌گرفت. در استقلال اختلاف به آن معنا وجود ندارد. ممکن است در هیئت مدیره من نظری داشته باشم و سایر اعضا نظر دیگری. این مسئله معنایش این نیست که در مجموعه استقلال اختلاف وجود دارد. هر بحثی باشد، درون باشگاه خواهد بود و به بیرون درز پیدا نمی‌کند.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس در ادامه در خصوص بحث تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش گفت: بنای ما این است که به خاطر در پیش بودن مسابقات آسیایی اینچئون از فدراسیون‌ها حمایت کنیم. خوشبختانه همه در کمیته ملی المپیک عزم خود را جزم کرده‌اند تا بتوانیم رتبه قبلی ایران در مسابقات آسیایی تکرار کرده و حتی آن را ارتقا دهیم.

نجف‌نژاد اضافه کرد: بارها عنوان کرده‌‌ام که کی‌روش عملکرد خوبی داشته ولی قرار نیست که احساساتی برخورد کنیم و از دایره منطق خارج شویم. فوتبال و به طور کلی ورزش ما نیاز به مربیان روز دنیا دارد اما اگر قراردادی خلاف معمول بسته شود، قطعا مجلس به آن ورود می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مجلس مشکلی برای استفاده از مربیان خارجی ندارد، خاطرنشان کرد: پتانسیل ورزش ایران بالا است اما هنوز نتوانسته‌ایم برای بحث استعدادیابی چیزی تعریف کنیم. در سطح پایه باید از بهترین مربیان دنیا استفاده کنیم و این مسئله تنها نباید به یک سال معطوف باشد و باید برنامه 5 ساله برای آن تدوین شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اضافه کرد: از لحاظ بنیادی با یکدیگر در حال بگو مگو هستیم چون ورزش ما دولتی است. در مقطعی بحث ورود استقلال و پرسپولیس به بورس مطرح شد اما از آنجایی که اعلام کردند این دو باشگاه زیان‌ده هستند، بحث آن منتفی شد. امسال دو باشگاه را به مزایده گذاشتند اما حرکت خاصی در این خصوص شاهد نبودیم.

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان هفته گذشته در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در مورد بحث دو شغله بودن رئیس فدراسیون تیراندازی که نماینده مجلس نیز است، خواستار مشخص شدن وضعیت این نماینده شد و اعلام کرد که از کارت زرد، قرمز و استیضاح مجلس نمی‌ترسد. نجف‌نژاد در واکنش به صحبت‌های وزیر ورزش به تسنیم گفت: اگر وزیر از کارت زرد نمی‌ترسد، مجلس هم اهل مماشات نیست و اگر راندمان کاری نبیند به وظیفه خود عمل کرده و بحث استیضاح را دستور کار قرار می‌دهد.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس ادامه داد: اگر وزیر ورزش از استضاح هراسی ندارد، مجلس نیز از استیضاح او نمی‌ترسد. اگر بدانیم راندمانی در کار وجود ندارد، هم کارت زرد می‌دهیم و هم کارت قرمز.

نجف‌نژاد در خصوص وضعیت حق پخش تلویزیونی عنوان کرد: در این زمینه تنها هیاهو می‌کنیم و زمانی که نتیجه‌ای کسب نشده، درباره آن صحبت می‌کنیم. بهتر بود که حداقل گفته‌های خود را به حقیقت نزدیک می‌کردیم. متاسفانه در مسئله گرفتن حق پخش تلویزیونی هنوز چیزی ندیده‌ایم.

وی در مورد گزارش فساد در فوتبال که قرار بود توسط کمیسیون اصل 90 قرائت شود، گفت: در این زمینه باید با آقای پورمختار هماهنگی صورت گیرد. پیش از این علاوه بر مسئله فساد در فوتبال، در زمینه خصوصی‌سازی باشگاه‌ها نیز نشستی با وزیر ورزش داشتیم و به زودی این مسائل پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon