بایرلورکوزن با غلبه بر هرتا صدرنشین شد/شکست سنگین هامبورگ برابر پادربورن


بایرلورکوزن با غلبه بر هرتا صدرنشین شد/شکست سنگین هامبورگ برابر پادربورن

خبرگزاری تسنیم: در شبی که هامبورگ در خانه‌اش مغلوب پادربورن تازه صعود کرده به بوندس‌لیگا شد، تیم فوتبال بایرلورکوزن از سد میهمانش هرتابرلین گذشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های آلمان موسوم به بوندس‌لیگا عصر امروز (شنبه) با انجام پنج دیدار پیگیری شد که طی آن تیم‌های بایرلورکوزن، پادربورن و اف‌سی کلن مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند.

در یکی از این دیدار تیم فوتبال بایرلورکوزن در ورزشگاه بای آره‌نا به مصاف هرتابرلین رفت و موفق شد با نتیجه 4 بر 2 بر میهمان خود غلبه کند. هرتا در این بازی با گل به خودی که تین تدوای در دقیقه 24 به ثمر رساند از میزبان خود پیش افتاد اما همین بازیکن در دقیقه 50 موفق به جبران اشتباهش شد و کار را به تساوی کشاند.

در ادامه یولین شیبر در دقیقه 60 هرتابرلین را بار دیگر پیش انداخت ولی شادی بازیکنان این تیم دوام چندانی نداشت، چرا که امیر اسپاهیچ دو دقیقه بعد گل تساوی میزبان را به ثمر رساند. در نهایت لورکوزن با گل‌های یولین برنت (74) و کریم بالعربی (86) نتیجه را به سود خود تغییر داد و دومین پیروزی خود در فصل جاری را کسب کرد.

شاگردان راجر اشمیت با این پیروزی شش امتیازی شدند و به صدر جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا صعود کردند. هرتابرلین هم با این نتیجه نخستین شکست فصل خود را تجربه کرد.

هامبورگ نیز امروز در دیداری خانگی با نتیجه تحقیرآمیز 3 بر صفر مغلوب پادربورن تازه صعود کرده به بوندس‌لیگا شد. گل‌های این بازی را الیاس کاچونگا (29)، ماریو ورانیچ (68) و مورتیز استوپلکمپ (87) به ثمر رساندند. پادربورن با این برد چهار امتیازی شد و به رده دوم جدول این رقابت‌ها صعود کرد. شاگردان میرکو اسلومکا بدین ترتیب نخستین شکست فصل خود را تجربه کردند.

در سایر دیدارهای برگزارشده عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

اشتوتگارت صفر- اف‌سی کلن 2
وردربرمن یک - هوفنهایم یک
ولفسبورگ 2 - اینتراخت فرانکفورت 2

در حساس‌ترین دیدار هفته دوم رقابت‌های بوندس‌لیگا از ساعت 21 امشب شالکه در خانه خود پذیرای بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌هاست.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon