فشار فتنه‌گران برای انتصاب معاون سیاسی وزارت کشور

فشار فتنه‌گران برای انتصاب معاون سیاسی وزارت کشور

خبرگزاری تسنیم: جریان فتنه و احزاب قانونی مشارکت و مجاهدین فشارهای فراوانی برای انتصاب یک چهره نزدیک به خود در پست معاونت سیاسی وزارت کشور به دولت وارد می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جریان فتنه و احزاب غیرقانونی مشارکت و مجاهدین فشارهای فراوانی برای انتصاب یک چهره نزدیک به خود در پست معاونت سیاسی وزارت کشور به دولت وارد می‌کنند.
 رییس جمهور برای پذیرش افرادی چون حق‌شناس یا محقر (مدیرکل انتخابات وزارت کشور در دوره دوم محمد خاتمی) در پست معاونت سیاسی وزارت کشور به شدت تحت فشار است.
همچنین اصلاح طلبان سعی می‌کنند این فشار را به وزیر کشور هم منتقل کنند.
استدلال جریان فتنه اکنون این است که دولت تا‌کنون در حوزه سیاست داخلی قدم جدی که مطلوب آنها باشد برنداشته و به همین دلیل باید این پست را به‌عنوان «سهمیه چپ» به اصلاح طلبان واگذار کند.
این در حالی است که مطابق اظهارات عبدالله رمضان‌زاده سخنگوی دولت محمد خاتمی هم اکنون 90 درصد استانداران اصلاح طلب هستند.
همچنین برخی اصلاح طلبان به‌قدری برای تصاحب کرسی معاونت سیاسی وزارت کشور جدی هستند که حتی گزینه‌ای مانند امیری (قائم‌مقام فعلی وزارت کشور) برای این پست هم مقبول آنها واقع نشده است.
به نظر می‌رسد این جریان در پی آن است که پست معاونت سیاسی وزارت کشور را هم برای تسریع بازگشت احزاب فتنه به صحنه سیاسی کشور و هم به‌منظور ورود به صحنه انتخابات مجلس، به هر قیمت ممکن به دست بگیرد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon