کمک‌های مردمی به آموزش و پرورش کردستان ۳۵ درصد افزایش یافته است


کمک‌های مردمی به آموزش و پرورش کردستان 35 درصد افزایش یافته است

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: میزان مشارکت‌های مردمی در آموزش و پرورش کردستان در سال ۹۲ نسبت به سال ۹۱، ۳۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سالار عرفانی‌نسب عصر امروز در جلسه دیدار وزیر آموزش و پرورش با مدیران مدارس استان کردستان در سنندج با اشاره به اظهار کرد: در 10 شهرستان استان کردستان، 5 منطقه آموزش و پرورش وجود دارد.

وی گفت: تاکنون یکصد و چهل و یک جلسه شورای آموزش و پرورش در استان کردستان تشکیل شده است که 1107 مصوبه داشته است.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با بیان این که میزان مشارکت های مردمی در سال 92 نسبت به سال 91، 35 درصد افزایش داشته است خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان کردستان 71 میلیارد ریال از محل مشارکت های مردمی دریافت کرده و در سال 92 این رقم به 97 میلیارد ریال رسیده است.

وی همچنین مبلغ دریافتی آموزش و پرورش از محل عوارض شهرداری در شش ماه اول سال 93 را 169 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به این که این مبلغ در سال 92 ، 576 میلیون تومان بوده است پیش بینی می شود در سال 93 مبلغ دریافتی حاصل از عوارض شهرداری نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی پیدا کند.

عرفانی نسب افزود: در انعقاد تفاهم نامه شواریعالی استان ها مقرر شد تا پایان برنامه پنجم ، بیسوادی در شور باید ریشه کن شود و این کار در کردستان هم انجام می‌شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon