تماس درخشان با کریمی برای بازگشت به پرسپولیس

تماس درخشان با کریمی برای بازگشت به پرسپولیس

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با علی کریمی برای حضور در ترکیب پرسپولیس صحبت کردم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمید درخشان پس از کنفرانس خبری‌، در گفت‌وگوی دیگری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اکنون به خانه‌ام بازگشتم و به عنوان یک خارجی و اجنبی در اینجا حضور ندارم بلکه سال‌ها برای پرسپولیس زحمت کشیدم و این تیم را به قهرمانی رساندم.

وی ادامه داد: وقتی سال 76، سه گل به استقلال زدیم، به عشق این هواداران بود و اکنون هر کاری از دستمان بربیاید انجام خواهم داد. باید از آقای دایی و کسانی که زحمت کشیدند تلاش و قدردانی کنیم  و دنیا حرفه‌ای است که یک روز می‌آیید و یک روز می‌روید.

سرمربی پرسپولیس با انتقاد از افرادی که از این تیم استفاده شخصی می‌کنند گفت: شاید هر مربی دیگری هم در تیم بود این وضعیت پیش می‌آمد. معتقدم آنهایی که به ضرر تیم شعار می‌دهند طرفدار پرسپولیس نیستند چرا که طرفداران پرسپولیس به این تیم عشق می‌ورزند و با عشق تیم خود را تشویق می‌کنند. 

وی افزود: نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم و دنبال خط و خطوط نیستم اما برخی کارها و شعارهایی که مطرح شد خوب نیست چرا که من متعلق به خانواده پرسپولیس هستم.

درخشان در مورد پیشکسوتانی که از حضور او در پرسپولیس استقبال کرده‌اند، تاکید کرد: از کسانی که لطف داشتند و مرا تایید کردند تشکر می‌کنم. به هر حال اختلاف سلیقه وجود دارد ممکن است عده‌ای از من خوششان بیاید یا نیاید. 

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدوارم همه پرسپولیسی‌ها دست به دست هم بدهند چرا که تیم ما در گذشته از این ناهماهنگی‌ها میان خانواده پرسپولیس ضربه خورده است. پرسپولیس اکنون نیاز به یک عزم ملی پرسپولیسی دارد تا بتواند به اوج بازگردد و از همه پرسپولیسی‌ها می‌خواهم که دست به دست هم بدهند و ما را کمک کنند. من هم دست تمامی‌ آنها را می‌فشارم. 

درخشان با تاکید بر اینکه قراردادش تا پایان فصل است، در مورد اینکه علیپور اعلام کرده او باید تعهدنامه مضاعفی را امضا کند، گفت: من هیچ حرفی در مقابل قانون ندارم و حتی اگر بگویند جمعه روی نیمکت ننشینم و این تعهدنامه را در هفته دیگر امضا کنم باز هم تابع خواهم بود. هر کاری که سازمان لیگ بخواهد انجام می‌دهم.

وی با اشاره به اینکه خبر خوشی برای اهالی پرسپولیس دارم، تصریح کرد: با علی کریمی صحبت کردم و از او خواسته‌ام به عنوان بازیکن به پرسپولیس بازگردد. امیدوارم در نیم‌فصل دوم از حضور کریمی در ترکیب پرسپولیس استفاده کنیم. 

درخشان در مورد اینکه روزی خودش منتقد پرسپولیس بوده خاطرنشان کرد: اشکالاتی که در پرسپولیس وجود دارد فنی و فوتبالی است و ما باید در نیم‌فصل دوم خود را ترمیم کنیم و ضعف‌های خود را بپوشانیم. اینکه پرسپولیس از 7 بازی 8 امتیاز گرفته، چندان در خور نام پرسپولیس نیست و من به همین موضوع انتقاد داشتم. 

درخشان در پایان درباره اجازه گرفتن از علی دایی گفت: من از علی پروین و پیشکسوتان پرسپولیس رخصت گرفته‌ام اما دیروز با فضایی که وجود داشت نمی‌شد با دایی تماس گرفت و من هم با او روبه‌رو نشدم. با آنکه از دایی بزرگتر هستم و او شاگرد من در پرسپولیس بوده، قطعا با او هم تماس خواهم گرفتم. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon